Шкільна
олімпіада з інформатики 8 – 11 класи
Інструкція для учасника шкільної олімпіади.
1) На Робочому Столі створити папку з назвою «11клас.Прізвище».
2) Вихідні коди виконаних програм зберегти у папці «11клас.Прізвище» під назвами: ZADACHA1.pas, ZADACHA2.pas, ZADACHA3.pas
Завдання 1. Написати
програму, яка знаходить суму А+В, модуль різниці /А-В/; та
добуток двох виразів АВ, де А = (а-2,5)2;
В = b2 -4,9.
Вхідні
дані: 1) а - дійсне число, для обчислення виразу
А;
2) b - дійсне число для
обчислення виразу В.
Вихідні дані: 1) C1 - дійсне число, результат суми А+В;
2) С2 - дійсне число, результат різниці
/А-В/;
3) C3 - дійсне число, результат добутку
АВ.
Завдання 2. Написати
програму, яка розташовує суму А+В і модуль різниці двох виразів А та В у порядку зростання, де А = а2;
В = b3.
Вхідні
дані: 1) а - дійсне число, для обчислення виразу
А;
2) b - дійсне число для
обчислення виразу В.
Вихідні дані: 1) C1 - дійсне число, найменше серед А+В та /А-В/;
2) С2 - дійсне число, найбільше серед А+В та /А-В/.
Завдання3. Петрик
купив декілька конвертів для того, щоб зробити грошовий подарунок своїм друзям. У перший конверт він поклав k гривен. У другий конверт він поклав 2k гривен. У третій конверт він поклав 3k гривен і так
далі. Допоможіть Петрику обчислити суму усіх грошей у конвертах. Написати програму, яка знаходить суму усіх натуральних чисел, що менші даного натурального числа і які кратні деякому натуральному числу.
Вхідні дані: 1) n - натуральне число,
яке вказує число грошей, покладено в останній конверт; 2) k - натуральне число,
що є різницею грошей, які лежать у першому та другому конвертах.
Вихідні дані: c – натуральне число, є сумою грошей, які знаходяться в усіх конвертах Петрика.
program zadacha1;
var n,c,g,k:integer;
begin
writeln(‘задайте найбільше число n');
readln(n);
writeln('задайте кратність для чисел k');
readln(k);
c:=0;
g:=0-k;
while g<n do
begin
g:=g+k;
c:=c+g;
end;
writeln(‘c=',c);
end.
Немає коментарів:
Дописати коментар