Завдання для створення алгоритмів мовою Pascal
1.Задача
Quadrat.
Створіть і
реалізуйте алгоритм, який знаходить можливість повного перекриття квадратом зі
стороною a см кругу, радіусом r см.
Вхідні
дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа a і r.
Вихідні дані
Ви виводите на екран: «1», якщо можна, «0», якщо не можна.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 4 8
Вихід: 0
Ви вводите з клавіатури два цілих числа a і r.
Вихідні дані
Ви виводите на екран: «1», якщо можна, «0», якщо не можна.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 4 8
Вихід: 0
2.Задача
Speed.
Пішоход
пройшов першу половину шляху зі швидкістю v км/год. Створіть і реалізуйте алгоритм, який
знаходить, з якою швидкістю він повинен рухатись другу половину шляху, щоб його
середня швидкість на всьому шляху дорівнювала c км/год.
Вхідні
дані
Ви вводите з клавіатури два дійсних числа v і c.
Вихідні дані
Ви виводите на екран величину швидкості на другій половині відрізку.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5 5
Вихід: 5
Ви вводите з клавіатури два дійсних числа v і c.
Вихідні дані
Ви виводите на екран величину швидкості на другій половині відрізку.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5 5
Вихід: 5
3.Задача
Сountmod.
Створіть і
реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість k-цифрових чисел, які діляться на ціле число m без остачі.
Вхідні
дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k і m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість k-цифрових чисел, що задовольняють умові.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 1 20
Вихід: 0.
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k і m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість k-цифрових чисел, що задовольняють умові.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 1 20
Вихід: 0.
4.Задача
Basin.
Кожна з трьох труб незалежно наповнює
басейн водою. Якщо працюватимуть перша і друга труби, басейн наповниться за k години,
якщо перша і третя, то за m годин, а якщо друга і
третя, то за n годин. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить, за який
час басейн буде заповнений, якщо працюватиме тільки одна труба.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три дійсних числа: k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран три числа через пропуск: час заповнення 1-ою трубою, час заповнення 2-ою трубою, час заповнення 3-ою трубою.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 2 2 2
Вихід: 4 4 4.
Ви вводите з клавіатури три дійсних числа: k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран три числа через пропуск: час заповнення 1-ою трубою, час заповнення 2-ою трубою, час заповнення 3-ою трубою.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 2 2 2
Вихід: 4 4 4.
5.Задача Metro
Пасажир метро спускається вниз по рухомому ескалатору за k секунди, а по
нерухомому – на m секунд більше. Створіть і реалізуйте алгоритм,
який знаходить, за скільки секунд пасажир спуститься вниз, стоячи на рухомому
ескалаторі?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два дійсних числа k, m.
Ви вводите з клавіатури два дійсних числа k, m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість секунд, за які пасажир спуститься вниз, стоячи на рухомому ескалаторі?
Ви виводите на екран кількість секунд, за які пасажир спуститься вниз, стоячи на рухомому ескалаторі?
Приклад вхідних і вихідних
даних
Вхід: 2 2
Вихід: 4.
Вхід: 2 2
Вихід: 4.
6.Задача MinNumer
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить cеред k-цифрових
натуральних чисел, які діляться на натуральне число m без остачі і мають суму цифр n, знайти найменше
число.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран найменше число.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:1 3 3
Вихід: 3.
Ви виводите на екран найменше число.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:1 3 3
Вихід: 3.
7.Задача CountNumer
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість усіх k-цифрових
чисел, у яких є як цифра m, так і цифра n?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість усіх чисел, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:1 3 2
Вихід: 0.
Ви виводите на екран кількість усіх чисел, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:1 3 2
Вихід: 0.
8.Задача Countfive
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить найбільшу кількість нулів, якими закінчується натуральне число
1*2*3*…* k = k!
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури ціле числа k.
Ви вводите з клавіатури ціле числа k.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 99
Вихід: 21.
Ви виводите на екран кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 99
Вихід: 21.
9.Задача Minimax
Створіть і реалізуйте алгоритм, який
знаходить найменше і найбільше цілочисельні
значення величини L=kx-my, якщо 2<=x<=4; 2<=y<=5.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k, m.
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k, m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5 10
Вихід: 70.
Ви виводите на екран кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5 10
Вихід: 70.
10.Задача Parabola
Створіть
і реалізуйте алгоритм, який знаходить рівняння параболи: y=ax2+bx+c, яка проходить через три точки
(k; k), (m; m), (n; n+2), k, m, n – цілі числа. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість усіх k-цифрових
чисел, у яких є як цифра m, так і цифра n?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Ви вводите з клавіатури три цілих числа k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран три коефіцієнти: a, b, c, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 0 1 -1
Вихід: 1 0 0.
Ви виводите на екран три коефіцієнти: a, b, c, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 0 1 -1
Вихід: 1 0 0.
11.Задача Robot
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість способів пересування робота вздовж
усього горизонтального рядка довжиною в n клітинок (робот рухається лише зліва
на право і від початку до кінця), якщо робот може зробити два види кроків: або
робот одразу робить короткий крок на 1 клітинку вздовж рядка вправо, або робот
одразу робить довгий крок на k клітинок
вздовж рядка вправо. Врахуйте те, що робот не має право використати
тільки один вид кроку, тобто не можна пройти увесь рядок тільки короткими кроками,
і не можна пройти рядок тільки довгими кроками.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k, n.
Ви вводите з клавіатури два цілих числа k, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість способів пересування робота.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 9 55
Вихід: 17148.
Ви виводите на екран кількість способів пересування робота.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 9 55
Вихід: 17148.
12.Задача Numerposizia
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість різних натуральних чисел, які можна отримати,
переставляючи цифри в натуральному числі k?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури одне натуральне число k.
Ви вводите з клавіатури одне натуральне число k.
Вихідні дані
Ви виводите на екран кількість способів утворення натуральних чисел.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 3519351745
Вихід: 10!/(3!∙2!∙2!).
1. Створити та реалізувати мовою програмування лінійний
алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) половину периметрa(р=а+b+c), площу(S=(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5), радіус описаного
кола (R=abc/4S), радіус вписаного кола(r=S/p). Вивести на екран шукані
величини.
Ви виводите на екран кількість способів утворення натуральних чисел.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 3519351745
Вихід: 10!/(3!∙2!∙2!).
БАНК ЗАВДАНЬ
«Лінійні алгоритми»
2. Створити та реалізувати мовою
програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами
трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) усі висоти(Ha = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/a, Hb = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/b, Hc = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/c) трикутника.
Вивести на екран шукані величини.
3. Створити та реалізувати мовою
програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами
трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) усі медіани
(ma = 0.5(2b2 +2c2-a2)0,5,
mb = 0.5(2a2 +2a2-b2)0,5),
mc = 0.5(2b2 +2a2-c2)0,5
трикутника. Вивести на екран
шукані величини.
4. Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм,
що за відомими фізичними величинами a1, m1, m2(дійсні числа)
і
законом збереження імпульсу a2=a1m1/m2 знаходить
прискорення другого фізичного об’єкта(тіла). Вивести на екран шукані величини.
5.
Створити та
реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за відомим ребром
куба а(дійсне число) знаходить площу
поверхні куба( S = 6a2
), об'єм куба (V = a3 ), діагональ куба (D=a(3)0.5), діагональ грані куба (L=a(2)0.5). Вивести на
екран шукані величини.
Немає коментарів:
Дописати коментар