пʼятниця, 12 січня 2018 р.

Завдання для створення алгоритмів мовою Pascal

Завдання для створення алгоритмів мовою Pascal
1.Задача Quadrat.
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить можливість повного перекриття квадратом зі стороною a см кругу, радіусом r см.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа 
a і r.
Вихідні дані
Ви виводите на екран:
 «1», якщо можна, «0», якщо не можна.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 4    8
Вихід: 0

2.Задача Speed.
Пішоход пройшов першу половину шляху зі швидкістю v  км/год. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить, з якою швидкістю він повинен рухатись другу половину шляху, щоб його середня швидкість на всьому шляху дорівнювала c км/год.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два дійсних числа 
v і c.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
величину швидкості на другій половині відрізку.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5    5
Вихід: 5


3.Задача Сountmod.
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість k-цифрових чисел, які діляться на ціле число m без остачі.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа 
k і m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
  кількість k-цифрових чисел, що задовольняють умові.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
1    20
Вихід:
0.


4.Задача Basin.
Кожна з трьох труб незалежно наповнює басейн водою. Якщо працюватимуть перша і друга труби, басейн наповниться за  k години, якщо перша і третя, то за m годин, а якщо друга і третя, то за n годин. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить, за який час басейн буде заповнений, якщо працюватиме тільки  одна труба.  
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три
дійсних числа: k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
три числа через пропуск: час заповнення 1-ою трубою, час заповнення 2-ою трубою, час заповнення 3-ою трубою.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 2    
2  2
Вихід: 4  4  4
.
5.Задача  Metro
Пасажир метро спускається вниз по рухомому ескалатору за k секунди, а по
нерухомому – на  m секунд більше. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить, за скільки секунд пасажир спуститься вниз, стоячи на  рухомому ескалаторі?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два
дійсних числа k, m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
 кількість секунд, за які пасажир спуститься вниз, стоячи на  рухомому ескалаторі?
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 2    
2 
Вихід: 4
.

6.Задача  MinNumer
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить cеред k-цифрових натуральних чисел, які діляться на натуральне число m без остачі і мають суму цифр n, знайти  найменше число.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа
k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
найменше число.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
1   3  3 
Вихід:
3.
7.Задача  CountNumer
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість усіх k-цифрових чисел, у яких є як цифра m, так і цифра n?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа
k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
кількість усіх чисел, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
1   
Вихід: 0
.

8.Задача  Countfive
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить найбільшу кількість  нулів, якими закінчується натуральне число 1*2*3*…* k = k!

Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури ціле числа
k.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 99 
Вихід: 21
.
9.Задача  Minimax
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить  найменше і найбільше цілочисельні значення величини L=kx-my, якщо 2<=x<=4; 2<=y<=5.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа
k, m.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
кількість усіх нулів, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід: 5 10 
Вихід: 70
.

10.Задача  Parabola
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить  рівняння параболи: y=ax2+bx+c, яка проходить через  три точки  (k; k), (m; m), (n; n+2), k, m, n – цілі числа. Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість усіх k-цифрових чисел, у яких є як цифра m, так і цифра n?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури три цілих числа
k, m, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
три  коефіцієнти: a, b, c, що задовольняють умову завдання.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
0   1  -1 
Вихід:
1 0 0.
11.Задача  Robot
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить  кількість способів пересування робота вздовж усього горизонтального рядка довжиною в n клітинок (робот рухається лише зліва на право і від початку до кінця), якщо робот може зробити два види кроків: або робот одразу робить короткий крок на 1 клітинку вздовж рядка вправо, або робот одразу робить довгий крок на k клітинок  вздовж рядка вправо. Врахуйте те, що робот не має право використати тільки один вид кроку, тобто не можна пройти увесь рядок тільки короткими кроками, і не можна пройти рядок тільки довгими кроками.
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури два цілих числа
k, n.
Вихідні дані
Ви виводите на екран
кількість способів пересування робота.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
 9 55 
Вихід: 17148
.
12.Задача  Numerposizia
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить  кількість різних натуральних чисел, які можна отримати, переставляючи  цифри в натуральному  числі  k?
Вхідні дані
Ви вводите з клавіатури одне натуральне число
k.

Вихідні дані
Ви виводите на екран
кількість способів  утворення натуральних чисел.
Приклад вхідних і вихідних даних
Вхід:
 3519351745 
Вихід: 10!/(3!∙2!∙2!).





БАНК ЗАВДАНЬ «Лінійні алгоритми»

1.     Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури) половину периметрa(р=а+b+c), площу(S=(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5), радіус описаного кола (R=abc/4S), радіус вписаного кола(r=S/p).  Вивести на екран шукані величини.

2.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури) усі висоти(Ha = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/a, Hb = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/b, Hc = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/c)  трикутника.  Вивести на екран шукані величини.
3.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури)   усі медіани (ma = 0.5(2b2 +2c2-a2)0,5, mb = 0.5(2a2 +2a2-b2)0,5), mc = 0.5(2b2 +2a2-c2)0,5 трикутника.  Вивести на екран шукані величини.
4.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що за відомими фізичними величинами a1, m1, m2(дійсні  числа)   і законом збереження імпульсу a2=a1m1/m2 знаходить прискорення другого  фізичного об’єкта(тіла).  Вивести на екран шукані величини.  
5.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за відомим ребром куба а(дійсне число) знаходить площу поверхні куба( S = 6a2 ), об'єм куба (V = a3 ), діагональ куба (D=a(3)0.5), діагональ грані куба (L=a(2)0.5).  Вивести на екран шукані величини.

Немає коментарів:

Дописати коментар