07.02.2022-13.02.2022
Тема: Форматування
об’єктів в текстовому процесорі MS Word
Практична частина
Створення та форматування об’єктів в MS
Word
Відкрити
текстовий редактор MS Word
Технічні вимоги до текстового документа:
Виконати налаштування параметрів сторінки:
Формат сторінки (шукати
у вкладці «Розмітка сторінки», інструмент «Розмір» )– формат А3, орієнтація
альбомна(інструмент «Орієнтація»); Поля(інструмент «Поля» в якому
вибрати «Настроювані поля»): ліве поле - 3 см, праве поле – 2
см, верхнє поле – 1,5 см, нижнє поле – 2 см.
Виконати налаштування параметрів об’єктів на сторінці:
Заголовки ( шукати вкладка Основне, у цій вкладці:
група інструментів ШРИФТ та СТИЛІ): застосувати стиль
«ЗАГОЛОВК1» , вирівнювання по центру, шрифт - Arial, рівень
контуру – напівжирний курсив Ж, розмір шрифту - 22
пт, колір – синій.
Основний текст (шукати у вкладці Основне, у цій
вкладці: група інструментів ШРИФТ та АБЗАЦ): –
вирівнювання тексту по ширині, шрифт -Georgia, розмір - 16 пт, колір
– чорний.
Абзаци(вкладка Основне, у цій вкладці: група
інструментів АБЗАЦ): : спеціальний відступ
зліва першого рядка – 1 см, міжрядковий інтервал – 1,5 см, інтервал між
абзацами: перед абзацами 10 пт і після абзаців 10 пт.
Списки(вкладка Основне, у цій вкладці: група
інструментів АБЗАЦ ): у тексті розташувати у дві
колонки з розділювачем на сторінці з нумерацією: вигляду: a)____; b)____;
Виділити мишкою тільки список та використати інструмент дві колонки,
його треба шукати у вкладці «Розмітка сторінки» інструмент Стовпці)і
т.д.
Зображення на усіх сторінках відформатовані з розташуванням у
тексті, з стильними рамками та помірною яскравістю та
відповідною контрастністю.
Нижній колонтитул(у вкладці ВСТАВЛЕННЯ, інструмент
нижній колонтитул): містить запис про автора роботи,
а саме: ©П.І.Б. учня-2022, ®клас-2022, дата виконання роботи.
Колір сторінки(у вкладці «Розмітка сторінки»
інструмент «колір сторінки»: світло-блакитний.
Водяний знак ( у вкладці «Розмітка сторінки»
інструмент «водяний знак»)у вигляді тексту:
«Ліцей 7».
Рамка на сторінці( у вкладці «Розмітка сторінки»,
інструмент «Межі сторінки»: фіолетова.
Вставити номери сторінок(у вкладці
«Вставлення» інструмент «верхній колонтитул») у верхньому колонтитулі праворуч.
Вставити зображення символів з довільним текстовим ефектом: "E-mail@gmail.com"
розміром 78x60 пт в верхньому
колонтитулі сторінок ліворуч.
Вставити титульну сторінку( у вкладці
«Вставлення», інструмент «Титульна сторінка»), скориставшись шаблоном "Перспектива", на якій
прописана назва "Практична робота в текстовому процесорі MS Word"
Вставити текстове поле(у вкладці «Вставлення», інструмент «Текстове поле»)» на титульну
сторінку, в цьому полі записати текст: "П.І.Б. учня, клас, дата
виконання роботи" і розмістити це текстове поле внизу титульної сторінки
по центру, розмір шрифту 18, напівжирний, без меж, проте заливка:
жовтого кольору.
Вставити автоматичний зміст(у вкладці
«Посилання», інструмент «Зміст») текстового
документа на останній сторінці.
Застосувати спосіб захисту інформації ( у вкладці «Вставлення» інструмент «Фігури»,
шаблон прямокутника) на сторінках від копіювання: покрити
відформатовану сторінку автофігурою прямокутник
, розтягнути його на всю сторінку і застосувати 100%
прозорість цього прямокутника. Зберегти.
Завдання
1. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінці 2 таблицю
«Культурні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Тема 1 для воркшоп |
|
Культурні домінанти у свідомості людини |
|
Сакральне |
Профане |
Святкове |
Буденне |
Дійсне |
Бажанне |
Ціннісне |
Оцінюване |
Довірливе |
Страхітливе |
Смішне |
Сатиричне |
Саркастичне |
Ілюзійне |
Драматичне |
Трагічне |
Комічне |
Потворне |
Фантастичне |
Фентезійне |
Заборонене |
Прокляте |
Іронічне |
Гротескне |
Величне |
Низьке |
Небесне |
Земне |
Духовне |
Тілесне |
Карнавальне |
Пародійне |
Хаотичне |
Впорядковане |
Інтелектуальне |
Емоційне |
Справжнє |
Сумнівне |
Цілісне |
Розібране |
Звичайне |
Умовне |
Символічне |
Ритуальне |
Внутрішнє |
Зовнішнє |
Традиційне |
Сучасне |
Консервативне
|
Модерне |
Завдання
2. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінці 3 таблицю
«Інтелектіальні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Тема 2 для воркшоп |
|
Інтелектуальні домінанти у свідомості людини |
|
Мотиви |
Цілі |
Інтереси |
Можливості |
Засоби |
Методи |
Права |
Обов’язки |
Закони |
Інструкції |
Компетенції |
Уміння |
Навички |
Правила |
Форми |
Образи |
Явища |
Процеси |
Події |
Відношення |
Предмети |
Моделі |
Новини |
Числа |
Дати |
Місяці |
Роки |
Століття |
Місцини |
МІста |
Області |
Країни |
Особистості |
Знаменитості |
Друзі |
Товариші |
Сім’я |
Клас |
Школи |
Ліцеї |
Університети |
Коледжі |
Академії |
Магазини |
Арени |
Виставки |
Смертфони |
Інтернет |
Завдання
3. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінці 4 таблицю
«Етичні та моральні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Тема 3 для воркшоп |
|
Етичні та моральні
домінанти у свідомості людини |
|
Воля |
Неволя |
Чесність |
Порядність |
Свобода |
Залежність |
Честь |
Гордість |
Порядок |
Хаос |
Життя |
Буття |
Права |
Обов’язки |
Віра |
Любов |
Цінності |
Надія |
Добро |
Зло |
Щастя |
Горе |
Правда |
Кривда |
Забобони |
Табу |
Навчання |
Праця |
Відпочинок |
Спілкування |
Норми |
Догмати |
Віра |
Наміри |
Творчість |
Наслідування |
Наративи |
Імперативи |
Сором |
Стид |
Велич |
Святість |
Поступки |
Відносини |
Світогляд |
Знання |
Ідеї |
Погляди |
Користь |
Боротьба |
Комфорт |
Цивілізація |
Заповіти |
Обмеження |
Статус |
Харизма |
Ціль |
Пріорітети |
Дисципліна |
Поведінка |
Завдання
4. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінці 6 текстову інформацію «Формат воркшопів»
відповідно до зразка.
Формат воркшопів
Існує безліч
варіацій формату воркшопу. Ось один з них:
·
Перед
сесією семінару визначте, узгодивши шляхом консультації з командою завдання,
яке необхідно вирішити.
·
Також
важливо визначити цілі семінару з урахуванням «зрілості», досвіду та розвитку
команди.
·
Погодьте
рівень свободи та відповідальності учасників воркшопу.
·
Встановіть
відповідну дату та місце для зустрічі та обговоріть порядок денний з усними
поясненнями / запевненнями, якщо необхідно.
·
На
початку воркшопу уявіть ціль і хід процесу, дайте відповідь на запитання. (5
хвилин)
·
Обговоріть
ідеї та можливості з усією групою (найкраще на фліпчарті); Ви можете
використовувати мозковий штурм. (10-20 хвилин)
·
Розділіть
групу на пари або трійки та попросіть їх розробити загалом дії / ініціативи /
плани для досягнення узгодженої мети / завдання. (20-30 хвилин)
·
Попросіть
групи представити свої ідеї, проаналізуйте та похваліть позитивні аспекти в
кожній з них та м’яко узгодьте області, які можна було б покращити /
доопрацювати. (максимум 5 хвилин на групу)
·
Дайте
завдання групам або окремим особам доопрацювати загальні плани до чітких цілей
під час воркшопу або після нього, щоб передати їх менеджеру.
·
Спостерігайте,
тренуйте, заохочуйте, підтримуйте ідеї для майбутніх предметів воркшопу та
покращення процесу.
Типи воркшопів
При розробці
воркшопу часто корисно використовувати різні види діяльності, які будуть
відповідати потребам його учасників, враховуючи різні стилі навчання для
забезпечення повноцінного досвіду навчання. Ось типи воркшопів, засновані на
моделі експериментального навчання та стилів навчання Девіда Колба (1984):
·
Рефлексивний воркшоп. Рефлексивний воркшоп
використовується для уловлювання мотивації, уяви та енергії аудиторії. У цьому
типі воркшопів домінують вправи, які спонукають учасників семінару оглядатися
на свою особисту або професійну поведінку таким чином, щоб підготувати їх до
нового навчання та змін. Рефлексія часто використовується на початку семінару
або під час переходу від однієї теми до іншої. Щоб організувати рефлексивне
заняття, важливо визначити минулий досвід, над яким ви хочете поміркувати, і
зробити це цікаво, щоб його можна було пов’язати з темою воркшопу. Проста та
адаптована вправа для роздумів – попросити учасників розбитись на пари й
коротко відповісти на питання про їхній минулий досвід, пов’язаний з цією
темою.
·
Воркшоп засвоєння та
концептуалізації. Цей
тип воркшопу використовується для надання учасникам семінару нової інформації.
У ньому часто надають зовнішню інформацію у формі теорій, даних та фактів або
можуть інформувати групу про себе чи інших осіб. Цей захід також спонукає
учасників семінару застосовувати аналізовані концепції у своєму житті. Щоб
розробити асимілюючу та концептуальну діяльність на воркшопі, необхідно
визначитися зі змістом, який найважливіше викладати, та подати його у
динамічній та зрозумілій формі. Демонстрації, анкети та короткі лекції часто
використовуються для заохочення асиміляції на семінарах.
·
Воркшоп експериментування та
практики. Експериментування
та практика спонукають учасників використовувати отримані знання на практиці.
Такий тип воркшопів дає учасникам можливість попрактикуватися та виявити нові
форми поведінки та навички. Воркшоп може надати учасникам безпечне середовище,
в якому вони можуть випробувати нові речі, перш ніж застосовувати їх на
практиці в реальному світі. Щоб розробити експериментальні завдання, важливо визначити
конкретні навички, які ви хочете, щоб учасники придбали, та надати способи, які
дозволяють практикувати ці навички. Рольові ігри зазвичай використовуються як
експерименти на воркшопах експериментування та практики.
·
Воркшоп планування дій із застосування. Планування дій із
застосування дає стимул для впровадження та використання нового навчання поза
контекстом воркшопу. Заходи щодо планування підготують учасників до навчання та
збільшать ймовірність їх передачі. Ці дії часто використовуються наприкінці
семінару або коли фокус семінару збирається зміститися з однієї теми на іншу.
При розробці заходів щодо планування важливо визначити способи спонукати
учасників зазирнути у майбутнє та визначити конкретні способи застосування
нових знань на практиці. Один зі способів зробити це – попросити кожного
учасника заповнити план дій після завершення воркшопу.
Стандартизовані та нестандартні воркшопи
Всі воркшопи можна розділити на дві великі категорії:
·
Стандартизовані
·
Нестандартні.
Стандартизовані воркшопи зазвичай
надають знання, які є фундаментальними для більшості співробітників або учнів.
Зміст стандартизований. Стандартні матеріали семінару надаються організаторами
та повинні використовуватися, як зазначено у навчальному плані. Матеріали не
можуть бути змінені або додані без попереднього узгодження. Роздаткові
матеріали також стандартизовані та розповсюджуються серед слухачів семінару.
Не стандартизований контент може бути змінений відповідно
до потреб конкретної групи слухачів. Матеріали для нестандартних воркшопів чи
майстер-класів розробляє тренер.
Кількість учасників воркшопів
У воркшопах зазвичай бере
участь головний тренер чи фасилітатор, який працює з групою людей, щоб
розробити послідовність презентацій, спланувати спільні дії та гарантувати, що
семінар приведе до бажаного результату.
На воркшопах особлива увага
приділяється практичній взаємодії. Очікується, що всі учасники воркшопів будуть
робити внесок в обговорення питань, тому воркшопи – це заняття у невеликих
групах. Вони не повинні мати таку кількість учасників, щоб хтось був витіснений
або не зміг взяти участь в обговоренні. Встановлений ліміт для цього становить
30 осіб, але для більшості семінарів, ймовірно, буде корисним обмеження у 20
або навіть 10 осіб.
Результат виконаної практичної частини
надіслати на електронну адресу: vinnser@gmail.com
************************
Завдання на розвиток кмітливості
Означення клітинкової фігури:
Фігурка називається клітинковою, якщо вона складається з квадратиків
розміром 1х1, кожен квадрати 1х1 має спільну сторону з неменше ніж одним
квадратиком 1х1.
Одноклітинковий квадратик 1х1 вважають клітинковою фігуркою.
Зауваження. Два квадратики 1х1 не будуть клітинковими фігурками, якщо
вони мають тільки одну спільну вершину.
Одноклітинкова та двоклітинкова
фігурки це відповідно квадратик 1х1 та прямокутник 1х2. Це фігурки під номерами 1 та 2.
Триклітинкових фігурок всього є двох
видів. Це фігурки під номерами 3 та 4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
1 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідити види
4-клітинкові та 5-клітинкові фігурок.
Чотириклітинкових фігурок є п’ять видів. Це фігурки під номерами 5, 6, 7, 8, 9.
П’ятиклітинкових фігурок всього є 12 видів. Це фігурки під номерами 10, 11, 12,
…, 21.
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання:
1. Чи можна розрізати клітинковий квадрат 5х5 на різні 5 клітинкові
фігурки?
Відповідь: так. Зробіть це самостійно і поставте їх номер
2. Яку найбільшу кількість клітинкових фігурок можна помістити в квадрат
5х5?
Відповідь: вісім. Зробіть це
самостійно і поставте їх номер
3. Яку найбільшу кількість клітинкових фігурок можна помістити в квадрат
4х4?
Відповідь: п’ять. Зробіть це самостійно і поставте їх номер
4. Чи можна розрізати клітинковий квадрат 4х4 на: а) усі різні 4-клітинкові
фігурки; б) рівні 4-клітинкові фігурки?
Відповідь: а) ні, бо усі різні;б)так, для двох видів. Зробіть це самостійно
і поставте їх номер
6. Яку найбільшу кількість 5-клітинкових фігурок можна помістити в квадрат
4х4?
Відповідь: три. Зробіть це
самостійно і поставте їх номер
7. Чи можна розрізати клітинковий квадрат 100х100 на: а) Т-подібні
4-клітинкові фігурки?
Відповідь: так. Зробіть це самостійно і поставте їх номер
8. Складіть таблицю 6-клітинкових фігурок.. Скільки видів таких фігурок?
9. Розмістіть найбільшу кількість 5-клітинкових кутиків у квадраті 5х5?
Відповідь: чотири. Зробіть це самостійно і поставте їх номер
10. Чи можна розрізати клітинковий квадрат 4х4 на: а) 5 різних клітинкових
фігурок б) 6 різних клітинкових фігурок?
Відповідь: а)так; зробіть це самостійно і поставте їх номер б) ні.
Немає коментарів:
Дописати коментар