04.02.2022
Тема: Форматування
об’єктів в текстовому процесорі MS Word
Практична частина
Створення та форматування об’єктів в MS
Word
Виконати
технічні вимоги до цього
текстового
документа MS Word:
Виконати
такі налаштування параметрів сторінки:
Формат
сторінки -
А4; ліве поле - 1,5 см, праве поле – 1,5 см, верхнє поле – 2,0 см, нижнє поле –
2 см.
Виконати
налаштування параметрів об’єктів на сторінці:
Заголовок – вирівнювання по центру,
шрифт - Arial, рівень контуру – напівжирний курсив, розмір шрифту - 18
пт, колір – темно-синій.
Основний
текст –
вирівнювання по ширині, шрифт - Cambria, розмір - 16 пт, колір – синій.
Абзаци: лівий відступ
першого рядка – 1 см, міжрядковий інтервал – 1,5 см, інтервал між абзацами:
перед абзацами 15 пт і після абзаців 15 пт.
Список
розташувати у
дві колонки на аркуші з нумерацією: вигляду: а)____; б)____;
Нижній
колонтитул: містить
запис про автора роботи, а саме: П.І.Б. учня, клас, дата виконання
роботи.
Колір
сторінки: оранжевий.
Водяний
знак: ©®§¶.
Рамка: фіолетова.
Вставити
номери сторінок у верхньому колонтитулі.
Вставити
зображення символу
"Ліцей № 7" розміром 50x90 пт в нижньому правому кутку сторінки.
Вставити
титульну сторінку, скориставшись
шаблоном "Рух", на якій прописана назва "Правила безпеки та етикет
електронного листування"
Вставити
текстове поле на
титульну сторінку, в цьому полі записати "П.І.Б. учня, клас, дата
виконання роботи" і розмістити це текстове поле внизу титульної сторінки.
Матеріал для опрацювання в текстовому документі
Завдання
1. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінках 2 та 3 таку таблицю
«Культурні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Культурні домінанти у свідомості людини |
||||
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Профане |
Буденне |
Бажанне |
Оцінюване |
Сакральне |
☐☐☐ | ☐☐☐ | ☐☐☐ | ☐☐☐ |
Святкове |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Дійсне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Ціннісне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Страхітливе |
Сатиричне |
Ілюзійне |
Трагічне |
Довірливе |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Смішне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐ ☐☐ |
☐☐☐ |
Саркастичне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Драматичне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Потворне |
Фентезійне |
Прокляте |
Гротескне |
Комічне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Фантастичне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐ ☐☐ |
☐☐☐ |
Заборонене |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Іронічне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Низьке |
Земне |
Тілесне |
Пародійне |
Величне |
☐ ☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Небесне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Духовне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Карнавальне |
☐ ☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Впорядковане |
Емоційне |
Сумнівне |
Розірване |
Хаотичне |
☐ ☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Інтелектуальне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐ ☐☐ |
Справжнє |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐ ☐☐ |
Цілісне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Ритуальне |
Зовнішнє |
Сучасне |
Модерне |
Символічне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Внутрішнє |
|
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Традиційне |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Консервативне
|
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
☐☐☐ |
Завдання
2. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінках 4-5 таблиці «Пізнавальні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Пізнавальні домінанти у
свідомості людини |
||||
Заповнити
комірки такими значками «+» або
«-» або «0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Раціональне |
Філолосфське |
Наукове |
Художнє |
Історичне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Логічне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Емпіричне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Теоретичне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Принципи |
Методи |
Абстракції |
Межі |
Предмет |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Зміст |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Будова |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Мета |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Преформенс |
Моделі |
Втілення |
Реалізація |
Суть |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Сенс |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Смисл |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Відношення |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Догмати |
Наміри |
Гіпотези |
Наративи |
Норми |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Міри |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Сфери |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Пласти |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Взірець |
Помилки |
Злочини |
Знання |
Сором |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Велич |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Проступки |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Світогляд |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Погляди |
Боротьба |
Цивілізація |
Обмеження |
Ідеї |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Користь |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Комфорт |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповіти |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Харизма |
Пріорітети |
Поведінка |
Цінності |
Статус |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Ціль |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Дисципліна |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Послання |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Видиме |
Невидиме |
Активне |
Пасивне |
Явне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Неявне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Неперервне |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Розривре |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Унікальне |
Закономірне |
Контекстне |
Налаштоване |
Аналіз |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Синтез |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Концепції |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Система |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Зорієнтовані зрізи |
Досліди в ідеальному світі |
Реальні моделі |
Структури |
Об’єкт |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Суб’єкт |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Хибні
феномени |
☐ |
☐ |
☐ |
☐ |
Істинні
екземпляри |
☐ |
☒ |
☐ |
☐ |
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Виведення |
Здобування |
Застосування |
Осмислення |
Об’єкт-робот |
|
|
|
|
Суб’єкт-істота |
|
|
|
|
Хибні вади, феномени |
|
|
|
|
Істинні межі, екземпляри |
|
|
|
|
Проблеми,
дилеми |
|
|
|
|
Завдання
3. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінках 6-7 таблицю
«Інтелектуальні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Інтелектуальні
домінанти у свідомості людини |
||||
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Цілі |
Можливості |
Методи |
Обов’язки |
Мотиви |
|
|
|
|
Інтереси |
|
|
|
|
Засоби |
|
|
|
|
Права |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Інструкції |
Уміння |
Правила |
Образи |
Закони |
|
|
|
|
Компетенції |
|
|
|
|
Навички |
|
|
|
|
Форми |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Процеси |
Відношення |
Моделі |
Числа |
Явища |
|
|
|
|
Події |
|
|
|
|
Предмети |
|
|
|
|
Новини |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Індукція |
Доведення |
Ймовірне |
Динамічне |
Дедукція |
|
|
|
|
Судження |
|
|
|
|
Реальне |
|
|
|
|
Статичне |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Знаменитості |
Товариші |
Батьки |
Університети |
Особистості |
|
|
|
|
Друзі |
|
|
|
|
Сім’я |
|
|
|
|
Ліцей |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Потреби |
Розвиток |
Інтеренет |
Виставки |
Супермаркети |
|
|
|
|
Академії |
|
|
|
|
Арени |
|
|
|
|
Смартфони |
|
|
|
|
Завдання
4. Створити
засобами текстового процесора MS Word на сторінках 8-9 таблицю
«Етичні та моральні домінанти у свідомості людини» відповідно до зразка.
Етичні та моральні
домінанти у свідомості людини |
||||
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою смислового сенсу |
||||
|
Неволя |
Хаос |
Залежність |
Буття |
Воля |
|
|
|
|
Свобода |
|
|
|
|
Порядок |
|
|
|
|
Життя |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Обов’язки |
Любов |
Надія |
Зло |
Права |
|
|
|
|
Віра |
|
|
|
|
Цінності |
|
|
|
|
Добро |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Горе |
Табу |
Праця |
Спілкування |
Щастя |
|
|
|
|
Забобони |
|
|
|
|
Навчання |
|
|
|
|
Відношення |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Догмати |
Наміри |
Наслідування |
Імперативи |
Норми |
|
|
|
|
Віра |
|
|
|
|
Творчість |
|
|
|
|
Наративи |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Взірець |
Святість |
Злочини |
Знання |
Сором |
|
|
|
|
Велич |
|
|
|
|
Проступки |
|
|
|
|
Світогляд |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Погляди |
Боротьба |
Цивілізація |
Обмеження |
Ідеї |
|
|
|
|
Користь |
|
|
|
|
Комфорт |
|
|
|
|
Заповіти |
|
|
|
|
Заповнити комірки такими значками «+»
або «-» або
«0» за ознакою сенсу |
||||
|
Харизма |
Пріорітети |
Поведінка |
Цінності |
Статус |
|
|
|
|
Ціль |
|
|
|
|
Дисципліна |
|
|
|
|
Послання |
|
|
|
|
Створити графічні обєкти
Результат виконаної практичної частини надіслати
на електронну адресу: vinnser@gmail.com
**********************
Завдання на розвиток
кмітливості
Задачі на
пошук вікових інтервалів між особами
СТАРШИЙ ЧИ МОЛОДШИЙ?
Відповідь на це запитання можна одержати,
розв'язуючи задачі, у яких явно чи неявно вказується на родинні стосунки,
порівнюється вік друзів, спів ставляється вік дорослих і дітей. Учням потрібно
уявити ті зміни у часі, що описані в умові, та відповідно до них визначити
правильний шляхрозв 'язування задачі, не забуваючи про родинні зв'язки в
динаміці подій сюжету конкретної за¬дачі.
1. Рік тому Іринці виповнилось 5 років. Якого
віку вона буде через 5 років?
2. Через 3 роки Оленка буде старшою за Ігоря на
4 роки. На скільки років Оленка старша за Ігоря?
3. Оля, Іринка та Ганнуся —сестрички різного
віку. Яка з сестер найстарша, якщо Ганнусі зараз стільки років, скільки буде
Іринці через 2 роки після того, як Олі виповниться 7 років?
4. Два роки тому Олегові було 7 літ. Скільки
років його братові Сергійку, якщо він у три рази молодший за Олега?
5. Через два роки Юрко буде втричі молодшим за
тринадцятилітнього Володю. Скільки років Юркові?
6. Вік Олега і Андрія разом складає 16 років, а
вік разом Андрія і Володі — 21 рік. Вкажи вік кожного хлопчика, якщо усі разом
вони мають 28 років.
7. Батько у 3 рази старший за доньку, а син
молодший за батька у 4 рази. Різниця між віком доньки та сина складає 3 роки.
Визнач вік батька та його дітей.
8. Якщо до віку Олени Миколаївни додати 7 років,
то вона буде старшою за Катерину Семенівну у 2 рази. Якщо вік Катерини
Семенівни зменшити на 4 роки, то вона буде у 4 рази старшою за семирічну
Оксану. Скільки років Олені Миколаївні, а скільки Катерині Семенівні?
9. Коли синові виповнилося 7 років, то батькові
було 32 роки. Через скільки років батько буде вдвічі старший за сина?
10. Через два роки Марина буде у 4 рази старшою
за свого молодшого трилітнього брата Валентина. Який зараз вік Марини?
11. Через 3 роки Оленка буде вдвічі старшою за
шестилітнього Павла. Скільки років Оленці?
12. Чотири роки назад Наташа була вдвічі
молодшою за свого брата, чотирнадцятилітнього Антона. Який вік Наташі?
13. Оля старша за Іринку на 3 роки, а від Тоні
вона старша на 4 роки. Всього сестричкам 35 років. Який вік кожної із дівчаток?
14. Через скільки років десятилітній Василько
буде вдвічі старшим за Семена, який зараз молодший за шестилітнього Олега на 2
роки?
15. Через 7 років Олег буде вдвічі старшим за
Василя, а різниця між їх віком складає 12 років. Який вік Олега і Василя?
16. Через 4 роки Ігор буде вдвічі старшим за
Антона, який зараз молодший за семилітнього Дмитрика на 2 роки. Обчисли вік
кожного із хлопчиків. Хто з них найстарший?
17. Коли Андрію виповниться через 5 літ стільки
років, скільки зараз Миронові, він буде втроє старшим за шестирічного Олега.
Хто з хлопчиків найстарший, а хто — наймолодший? Скільки років кожному із них?
18. Петрик та Василько — брати дівчаток Опі та
Насті. Кожна дівчинка молодша за свого брата на 2 роки. Оля старша за Василя на
3 роки. Всього дітям разом 42 роки. Назви, хто з хлопчиків і дівчаток
знаходиться у родинних зв'язках, і визнач їх вік.
19. Якщо до віку сестри додати 4 роки, то вона
буде ровесницею свого брата. їх спільний вік у 2 рази менший за вік батька.
Разом батькові і його дітям 60 років. Обчисли вік кожного.
20. Визнач вік дідуся, батька і онука, якщо
через 5 років онук буде молодшим за дідуся у 3 рази,а за батька — у 2 рази.
Різниця між віком дідуся і батька дорівнює 25 рокам.
21. У бабусі було четверо внуків. Вік
найстаршого складає третину, вік кожного із братів-близнюків — четверту
частину, а найменшого — шосту частину віку бабусі. Найстарший має на 12 років
більше від молодшого внука. Скільки років бабусі і кожному із онуків?
22. Якщо вік бабусі збільшити на 4 роки, то вона
буде старшою за свою внучку у 6 разів, а якщо вік матері зменшити на 4 роки, то
її вік буде у 3 рази більшим за вік своєї дочки або внучки бабусі. Різниця між
віком бабусі та матері складає 25 років. Обчисли вік бабусі, матері, внучки.
Немає коментарів:
Дописати коментар