Інформатика. Дистанційна освіта під час карантину
13.03.2020
- 24.04.2020
Асинхронний режим дистанційного навчання - це взаємодія
між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між
собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум,
соціальні мережі тощо;
І-МЕ, І-ЮК, І-Л курси( 8 класи)
************
Розклад та ресурси для дистанційного навчання
Отримання навчальних матеріалів та спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в асинхронному режимі.
Практичне завдання, яке передбачає виконання практичних (контрольних) робіт, відбувається дистанційно в асинхронному режимі. Окремі практичні завдання можуть виконуватись у синхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни «Інформатика».
****************Розклад та ресурси для дистанційного навчання
13.03.2020 Тема: Рекурсивні
вирази. Логічні вирази та логічні змінні. Операції з рекурсивними
виразами мовою програмування.
1)Засвоїти
теоретичний матеріал на сторінці:
2)Практично
виконати завдання на сторінці:
Вислати скріншот
виконаної практичної роботи на електронну пошту свого
учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
·
Редактори початкового коду(Блокнот)
·
Компілятори
·
Компілятор програми
·
Інтерпретатор програми
·
Вільні засоби розробки програм
Результатом
самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне есе-дослідження в якому повідомлено про
те, як і що я дізнався в цій пошуковій
роботі ( його можна оформити у вигляді цікавої презентації до 20 слайдів, або
текстового документу)).
Результат виконаної пошукової роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
***************************************************
20.03.2020 Тема: Умовні
оператори мовою програмування. Зразки сортування елементів масиву.
1)Засвоїти
теоретичний матеріал на cторінці:
2)Практично
виконати завдання на сторінці:
Вислати скріншот
виконаної практичної роботи на електронну пошту свого
учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
·
Алгоритми
та структури даних;
Функціонально-орієнтоване
програмування
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне есе-дослідження в якому повідомлено про те, як і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне есе-дослідження в якому повідомлено про те, як і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
*************************************************************
03.04.2020 Тема: Повні і неповні розгалуження мовою програмування.
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2)Практично
виконати завдання на сторінці:
Вислати скріншот виконаної практичної роботи на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
3)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в
якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
10.04.2020 Тема: Реалізація розгалужень мовою
програмування .
1)Засвоїти теоретичний матеріал на
сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного програміста:
- Структурне програмування
- Модульне програмування
- Збірне програмування
- Програмування
з абстрактними типами даних
- Схемне програмування
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в
якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
17.04.2020 Тема: Способи реалізації тестування нелінійних алгоритмів.
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного програміста:
·
Компілятори
·
Компілятор програми
- Паралельне програмування
- Компонентне програмування
- Агентно-орієнтоване
програмування
- Алгебраїчне програмування
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне есе-дослідження в якому повідомлено про
те, як і що я дізнався в цій пошуковій
роботі ( його можна оформити у вигляді цікавої презентації до 20 слайдів, або
текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
24.04.2020 Тема: Способи тестування алгоритмів. Поняття інваріантної властивості алгоритму.
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного програміста:
·
Інтерпретатор програми
·
Вільні засоби розробки програм
- Системне
програмування,
- Паралельне
програмування,
- Програмування
на платформі .NET,
- Web-програмування
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в
якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
Спробуйте розв’язати кмітливі загадки-задачки!
1. Яке колесо не крутиться під час правого розвороту?
2. Це нежива істота, але в неї є 5 пальців.
3. Яке слово в словнику написано неправильно?
4. Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?
5. Якою рукою краще розмішувати чай?
6. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я?
7. Хто ходить сидячи?
8. Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають.
9. Що намокає, поки сушить?
10. Що більше з неї береш, то більше стає … Що це?
11. Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися.
12. Йшов чоловік із дружиною, брат із сестрою і швагро із зятем. Скільки всіх?
13. Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю.
14. Що може подорожувати по світу, залишаючись в одному і тому ж кутку?
15. У якого слона немає хобота?
16. Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я?
17. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?
Відповіді
1. Запасне 2. Рукавичка 3. Неправильно 4. Одна 5. Найкраще ложечкою 6. Вогонь 7. Шахіст 8. Сніжинки 9. Рушник 10. Яма 11. Горизонт 12. Троє 13. Тінь 14. Поштова марка 15. У шахового 16. Будильник 17. Вік людини
Протестуйте власні знання
про алгоритми мовою програмування Pascal
ТЕСТ 43 | |
|
2. Який із видів циклу сумуватиме послідовні натуральні числа від найбільшого числа до найменшого числа?
Цикл з лічильником та кроком -2.
Цикл з лічильником та кроком +1.
Цикл з лічильником та кроком -1.
Цикл з лічильником та кроком +2.
3. Який із видів циклу помноже послідовні лише парні числа від найбільшого парного числа до найменшого парного числа?
Цикл з лічильником та кроком -2.
Цикл з лічильником та кроком -1.
Цикл з лічильником та кроком +1.
Цикл з лічильником та кроком +2.
4. Який із фрагментів циклу в Pascal помноже послідовні натуральні числа від 1 до 10,і помноже у порядку від найменшого до найбільшого числа?
n:=1;
for k:=-1 to 10 do n:=n*k;
n:=1;
for k:=11 downto 1 do n:=n*k;
n:=1;
for k:=10 downto 0 do n:=n*k;
n:=1;
for k:=1 to 10 do n:=n*k;
5. Вказати найточніше означення команди "if" в Pascal.
if - це команда початку розгалуження в алгоритмі.
if - це команда закінчення вибору випадкових цифр.
if - це команда виведення в алгоритмі.
if - це зчитування в алгоритмі.
6. Який із фрагментів розгалуження в Pascal записано вірно?
if a<=>b then d:= a-2*b
else d:=2*b-a;
________
if a<>b then d:= a-b
else d:=b-a;
________
if a<>=b to d:= 2a+3b
else d:=3b-2a;
________
if a<>b then d:= a*b;
else d:=b/a;
________
7. Які із фрагментів вкладених циклів в Pascal записано вірно?
n:=7;
i:=7;
for k:=n downto 1 do
for j:=1 to i do a:=j*k;
________
n:=5;
i:=7;
for k:=n to 1 do
for j:=1 to i+1 do a:=j+k;
________
n:=2;
i:=7;
for k:=n-3 do 1 to
for j:=1 do i+1 to a:=j-k;
________
n:=4;
i:=7;
if k:=n-4 to 1 do
if j:=1 to i+2 do a:=n/k;
________
8. Вказати правильний циклічний алгоритм мови Pascal для обчислення виразу 1+2+...+19+20:
program zykll;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=0 do 19 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',n);
end.
________
program zykl2;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=19 downto 0 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',n);
end.
________
program zykl3;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=1 to 20 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',k);
end.
________
program zykl4;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=1 do 20 to k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',k);
end.
________
9. Вказати правильний запис фрагменту алгоритму, де є цикл з післяумовою.
repeat
d:=d +(a div 100)+(a mod 100) div 10 +(a mod 10);
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', a,' =', d);
a:=a-2;
writeln('a=', a);
until a<0;
________
while a>0 do
begin
d:=d+(a div 10)+(a mod 10);
a:=a-1;
end;
________
for i:=1 to 10 do
begin
a[i]:=1001+2*random(4499);
writeln(i, '-ий елемент =', a[i]);
s:=s+a[i];
end;
________
min:=A[1];
max:= B[1];
for i:=2 to n do if A[i]for i:=2 to k do if B[i]>max then max:=B[i];
writeln ('мінімум із масиву A =' , min);
writeln ('максимум із масиву В =' , max);
________
writeln ('мінімум із масиву A =' , min);
writeln ('максимум із масиву В =' , max);
________
10. Вказати правильний алгоритм, що записує випадкове двоцифрове число ab у вигляді a*10+b.
program Zad1;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a div 10);
end.
________
program Zad2;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a mod 10),'*10',' + ',a mod 10);
end.
________
program Zad3;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a div 10);
end.
________
program Zad4;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a mod 10);
end.
________
11. Вказати найточніше оголошення динамічного лінійного масиву в алгоритмі мовою Pascal.
program Massiv_3A_Massiv_2B;
const n=1; m=5;
type Massiv = array [n..m] of integer;
var a, b,s: Massiv;
i,t: integer;
begin
for i:=n to m do
begin
a[i]:=99+9*random(100);
writeln(' a[', i, ']=', a[i]);
b[i]:=-2*random(100);
writeln(' b[', i, ']=', b[i]);
end;
________
program ZadachaMIN_MAX;
const n=10; k=14;
var A, B : array [k..n] of integer;
min, max: integer; i: integer;
begin
writeln ('Випадкові елементи масиву - це 7-цифрові числа ');
for i:=1 to n do
begin
A[i]:=99999+9*random(1111111);
writeln (i, 'A-eл. = ', A[i]);
end;
for i:=1 to k do
begin
B[i]:=-77777-7*random(1111111);
writeln (i, 'B-eл. = ', B[i]);
end;
________
program ZycL4;
var a,b,d,n,i: integer;
begin
a:=1000+2*random(4499);
b:=a;
n:= a div 2;
d:=0;
________
Program Masiv1;
var a: array[1..10] of integer;
i,s: integer;
begin
writeln( 'Задаються випадкові цілі 10 елементів масиву');
________
12. Вказати лінійний алгоритм мовою програмування Pascal.
Program ZicL2; {назва алгоритму Цикл2}
var a, b, d: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами}
begin
a:=10+random(89);
b:=a;
d:=0; {присвоєння випадкого двоцифрового числа}
writeln('початкове число в циклі з передумовою =', a); {друк початкового числа}
while a>0 do begin d:=d+(a div 10)+(a mod 10); a:=a-1; end; {Цикл з умовою}
writeln('кінцеве число в циклі з передумовою =', a); {друк кінцевого числа}
writeln('сума цифр для усіх цілих чисел від 1 до ', b, ' = ', d); {друк суми цифр}
writeln('**************************');
end.
________
program ZicL3; {назва алгоритму Цикл3}
var a,b,d: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами}
begin
a:=101+2*random(444);
b:=a;
d:=0; {пошук випадкового непарного числа}
writeln('початкове непарне число в циклі з післяумовою =', a);
repeat {початок циклу з післяумовою для сумування цифр усіх непарних чисел}
d:=d +(a div 100)+(a mod 100) div 10 +(a mod 10); {тіло циклу, - сумує цифри}
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', a,' =', d);
a:=a-2;
writeln('a=', a); {друк числа-лічильника в циклі з післяумовою}
until a<0; {кінець циклу з післяумовою для сумування цифр усіх непарних чисел}
writeln('кінцеве число в циклі з післяумовою =', a);
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', b,' =', d); {друк суми цифр}
writeln('*********');
writeln('************');
end.
________
program ZycL4; {назва алгоритму Цикл4}
var a,b,d,n,i: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами}
begin
a:=1000+2*random(4499); b:=a;
n:= a div 2;
d:=0; {пошук парного числа}
writeln('початкове число в циклі з лічильником =', a);
for i:=1 to n do begin {початок циклу з лічильником для сумування цифр чисел}
d:=d+(a div 1000)+(a mod 1000) div 100 +(a mod 100) div 10+(a mod 10); {тіло циклу}
writeln(''сума цифр для усіх парних чисел від 1 до ', a,' =', d); {тіло циклу}
a:=a-2; writeln(' лічильник циклу i =', i);
end; {кінець циклу з лічильником }
writeln('кінцеве число в циклі з лічильником =', a);
writeln('сума цифр для усіх парних чисел від 1 до ', b,' =', d); {друк суми цифр}
writeln('********');
end.
________
program SuperposiziaNumer; {алгоритм обміну числовими значеннями двох змінних}
var {оголошується опис змінних величин, які використовує алгоритм}
x,y: integer; {оголошуються дві цілі змінні у даному алгоритмі}
begin {оголошується початок алгоритмічних дій}
write('x='); {на екрані запит на введення з клавіатури цілого числа: х}
readln(x); {зчитування числового значення і внесення його в змінну х}
write('y='); { на екрані запит на введення з клавіатури цілого числа: у}
readln(y); {зчитування числового значення і внесення його в змінну у}
write('початкове значення x='); writeln(x,' '); { перевірка початкового: х}
write('початкове значення y='); write(y,' '); { перевірка початкового: у}
x:=x+y;
y:=x-y;
x:=x-y; {взаємний обмін числами за допомогою арифметичних дій.}
writeln; {поставити курсор на екрані з нового рядка}
write('кінцеве значення x='); {виведення на екран повідомлення}
writeln(x,' '); {виведення на екрані числового значення змінної х}
write('кінцеве значення y='); {виведення на екран повідомлення}
write(y,' '); {виведення на екрані значення значення змінної у}
writeln; {поставити курсор на екрані з нового рядка}
end. {закінчення дій алгоритму}
________
Прийоми і технології мислення у програмістів
Кліпове мислення ( Шаблон:псих. звичка сприймати інформацію за допомогою коротких, яскравих посилів, що втілені у форматі постеру, відеокліпу. Суть «кліпового мислення» полягає в здатності людини швидко переключатися між різними за смислом фрагментами інформації та швидко її обробляти)
Практичне мислення(застосування раціонального вибору умінь і знань для відповідальних дій)
Теоретичне мислення(систематизація, узагальнення, абстрагування об’єктів)
Абстрактне мислення(уміння відобразити головні ідеї та сутнісні властивості в системі)
Асоціативне мислення(дослідження можливостей об’єктів в середовищі і створення ситуації успіху)
Критичне мислення(подолання сумнів до інформації, аналіз, інтеграція, синтез)
Логічне мислення(послідовність ланцюгів дедукції та індукції)
Креативне мислення(уміння знайти власну нішу інтересів, помічати "невидимі" зв'язки і степені свободи в системі об'єктів і їх перенесення по аналогії та застосування у своїй творчості)
Нестандартне мислення(генерування відкритих закритих, тонких, провокативне запитання до невідомого об’єкта);
Дивергентне мислення(спрощення до адекватного сприйняття корисності)
Когнітивне мислення(пошук правильної, адекватної відповіді)
Системне мислення(використання системних зв’язків та ієрархій)
Емоційне мислення(уміння змінювати емоції в різних випадках)
Штучне мислення(уміння програмувати алгоритми для складних дій)
Інтуїтивне мислення(розрізнення та об’єднання об’єктів)
Саногенне мислення(мислення в стані переляків, стресів, страхів)
Дискурсивне мислення(психологічна зміна догматів та правил)
Образне мислення(поєднання типажів в одну систему)
Проблемні відкриті запитання.
1.Який із видів мислення найкраще навчає вчитись самостійно?
2.Яке мислення є більш ефективним критичне чи креативне?
3.Чи всіх можна навчити критично мислити?
Автор, ты просто кусок долбоеба, посмотри соответствие тем и зданий?! как это делать восьмикласснику? Башкой подумай своей, офрмления нет, все через жопу, ебал я вашу дистанционку
ВідповістиВидалити