понеділок, 8 квітня 2019 р.

Комп’ютерна безпека в Інтернеті



Комп’ютерна безпека в Інтернеті - це забезпечення безпеки комп’ютерних систем клієнта при взаємодії з глобальною мережею, захист від несанкціонованого доступу до локальної мережі, антивірусний контрольта шифрування конфіденційних даних.
Для більшості компаній Інтернет є необхідно умовою їх діяльності, а також джерелом загрози для інформаційної системи компанії. Питання безпеки відіграють важливу роль в роботі з інформаційними системами. Необхідно забезпечити виконання таких задач:
1)Антивірусний захист всього інформаційного потоку;
2)контроль, ведення протоколу та блокування всіх спроб несакціонованого достуау до локальної мережі та виявлення їх джерел;
3) захист веб-сервера компанії;
4) приховування внутрішньої структури мережі компанії;
5)Обмеження заборонених та захист потенційно небезпечних сервісів;
6)криптографічний захист конфіденційної інформації при обмінІ;
7) організація захищених каналів обміну інформації між комп’ютерами; шифрування конфіденційної інформації на ПК та серверах.
Якщо вищенаведені задачі – проблема спеціальних служб безпеки компанії, то захист інформації в Інтернеті найчастіше особиста справа користувача. Безпека комп’ютера при роботі в Інтернеті – проблема комплексна і тому варто виділити основні та необхідні застороги, щоб звести до мінімуму небезпеку, пов’язану з виходом в глобальну мережі.
Основні заходи безпеки:
1)      Встановіть антивірус і постійно оновлюйте його. Даю відповідь на питання, який антивірус найкращий –  це неможливо визначити.
За кожною з антивірусних програм стоять розробники: одні  антивіруси швидко реагують на появу нових вірусів, другі антивіруси добре уміють відрізнити різні системні процеси  і прояви роботи небезпечних програм, треті  антівіруси професійно виявляють шпигунські програми. І мало вірогідно, що хтось може все це зробити найкраще за всіх. Останнім часом  різко поліпшили якість антивірусніф програми за рахунок його проактивної частини. Встановлювати і одночасно запускати декілька антивірусних програм недоцільно., бо вони можуть блокувати одна одну., як шкідливу програму. Оптимально, якщо на ПК встановлено кілька операційних систем і для кожної свій антивірус. Якщо такої можливості немає, тоді скористайтесь безкоштовними антивіркусами, доступними з Інтернету, наприклад утилітою  CureIt(www.freedrweb.com/cureit)
2)      Перконайтесь, що в антивірусній програмі використвуються вбудовані функції безпеки.
3)      Ознаки зараженого комп'ютера: а)сповільнення роботи деяких програм; б) збільшення розмірів файлів деяких програм; в)поява нових невідомих вам файлів; г)зменшення обсягу доступної раніше інформації та оперативної пам'яті; д)поява різних несподіваних відео та звукових ефектів.
Спеціалісти стверджують, що навіть антивірусні програми може виявити та знешкоджити біля 90% шкідливих програм – варто лише бути уважним і обережним.
Основні вимоги до захисту: 
а)антивірус повинен мати монітор, який здатний блокувати проникнення небезпечної програми на ПК;
б) бази антивірсуної програми повинні постійно оновлюватися – не менше одного разу в день;
в) Інтеграція програми з браузором, поштовим клієнтом та менеджерами завантажень;
г) не завантажувати сильно процесор та пам’ять комп’ютера;
д) наявність в антивірусноій програмі як монітора, так і засобів проактивного захисту.

Встановіть та налаштуйте фрайвол або брандмауер  ОС Windows 7.
Файрвол обмежує або зовсім  блокує запуск небажаних програм програм, а також несанкціонований трафік між ПК та Інтернетом. Не рекомендується використовувати вбудований файрвол в ОС Windows ХР через його його малу ефективність, краще скористайтесь безкоштовним  Сomodo(www.comodo.com) , який постійно займає перші місця в тестуванні. Пам'ятайте, що файрвол необхідно правильно налаштувати, щоб він виконував свої функції. Після встановлення він спочатку веде себе «як мала дитина», задаючи безліч запитань про дозвіл запуску процесів та програм, але швидко дорослішає. Вам також доведеться підучитись, щоб відповідати на запитання, якщо є сумнів у відповіді , то дозволяйте лише одноразовий запуск програми або процесу.
Встановлюйте оновлення операційної системи та браузера
Віруси та шпигунські програми найчастіше для своєї роботи використовують недоліки прпограмного забезпечення, так звані «дірки».  Про ці недоліки програмного забезпечення хакери на форумах дізнаються раніше, ніж розробники, і намагаються цим скористатись. Після появи оновлення, яке закриває чергову дірку, вона може ще довго експлуатуватись, тому  не ігноруйте чергове критичне оновлення.
При роботі в глобальній мережі користуйтесь обліковим записом звийчайного  користувача
Завантажена з Інтернету програма при актиації отримує права користувача, який її активував, тобто запустив. Зрозуміло, що адміністратор може дати шкідливий програмі такі права, що і антивірусні програми будуть безсилі. Візьміть собі за найперше правило ніколи не заходити в Інтернет з правами адміністратора.
Не запускайте програми, отримані з Інтернету або надіслані електронною поштою, без перевірки антивірусною програмою.
Не можливо не користуватися ресурсами Інтернету, в тому числі і програмами, але без перевірки на наявність вірусів не встановлюйте. Будьте уважними при встановлені різних додаткових панелей та розширень для браузера – завантажуйте їх лише з офіційних джерел, яким довіряєте. Все частіше шпигунські програми пропонуються у вигляді оновлення або антивірусів.
Перевіряйте усі посилання перед переходом за ними
Мова не лише про посилання на сторінках сайтів, але це і різні кнопки ОК в діалогових вікнах незнайомих сайтів, особливо посилання в спамерських листах, де є пропозиція відписатися(зареєстуватися) про отримання пошти. В таких випадках лист видаліть, а посилання на сторінці сайту перевірте, про що мова піде нижче.
Відімкніть у властивостях мережевого з'єднання протоколи та служби, які не використовуєте при роботі в Інтернеті
Перейдіть мій комп'ютер – Налаштування – Панель керування – Мережеві під'єднанння. Знайдіть ваше під'днання до Інтернету та виключте контекстне меню на ньому. Виберіть вкладу  Властивості і у вікні, що відкрилось, зніміть позначки напроти Клієнт для мережз Microsoft та Служба доступу до файлів та принтерів мереж Microsoft. Чим менше служб та протоколів буде працювати, тим менше можливостей для проникнення в систему
Не вибирайте просте ім’я поштової скриньки та не залишайте свою поштову скриньку будь-де
Сьогодні спамспам головна біль багатьох користувачів, а тому такі заходи безпеки не завадять. Якщо вам необхідно реєструватися на форумі або трекері, то створіть для таких випадків тимчасову поштову скриньку за допомогою розширення для браузера  mailcatch.com/temporary-email-gadget.
Не використовуйте простих паролів і не зберігайте їх доступними
Пароль повинен мати довжину не менше 7 символів та обов’язково крім букв мати цифри та службові символи. В корпоративній мережі політика складності паролів встановлюється централізовано груповою політикою, а в локальній мережі облікові записи часто не контролюються, хоча з них дозволяється вихід в Інтернет. Пароль – це ваш ключ від комп’ютера і не треба його залишати доступним: у текстовому файлі чи записаним на відкритому місці.
Регулярно створюйте резервні копії системи та ваших даних
Ніхто ще не відмінив відоме правило: все, що погано е може трапитись – обов’язково відбудеться! Не важливо, яка буде причина, але вірогідність того, що відбудеться збій системи і доведеться перевстановлювати систему або відновлювати дані з кожною годиною роботи на ПК зростає. Хоча б раз на тиждень робіть резервну копію системи та ваших важливих  і захищених паролями файлів, які варто зберігати на трьох незалежних, бажано переносних носіях інформації.

Види контанта для блогу або веб-сайту
Текстова інформація: Інформаційна стаття;  рекламний тест;  Інструкція до дії; посібник; рецензія; тематичний огляд;  дайджест; реферат; автореферат; новина; примітка;  інтерв’ю;  історія події; кейс; відгук; задача; загадка; опитувальник; звіт про подію; переклад; тощо.
Фотографія: фото колективу; фото товару; фото офіса; фотоісторія; фотозвіт; майстер-клас;  процес створення об’єкта; процес виготовлення товару; результат використання товару; фото події;  дошка пошани;  фотопортфоліо; випадкове фото;  фото бренда; фото-обої; тощо.
Відео інформація: відеоісторія; відеозвіт; відео-кейс; відео-вітання; відео-питання; відео-пропозиція; Репортаж; Фільми; відеоінтерв’ю; відеопортфоліо;  трансляція події; процес створення товару; відео-звернення; рекламний ролик; відео-кліп;  відео-офісу; відео-урок; тощо.
Графічна інформація: ілюстрація; комікси; меми; схеми; графіка; текст в картинках; плани; інфографіка; слайд-шоу; ментальні карти;  тощо.
Аудіо  та звукова інформація: музика; аудіоурок; аудіозвернення; підкаст; аудіорепортаж;  аудіоролик; аудфореклама; тощо.

Комплексний контент: конференція; мультимедійний проект; дослідження;  онлайн-вебінар; тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар