Практична робота
7.
«Захист
репутації користувачів мереж»
Завдання. Самостійно створити
презентацію згідно сценарію.
СЦЕНАРІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ «Захист
репутації користувачів мереж»
Слайд 1.
Заголовок(розмір: 44 пт): Захист репутації
користувачів мережі.(одразу створіть
пароль і збережіть
цей файл). Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б
учня(-иці), котрий створює
презентацію, клас, час та дата
створення. Ілюстрації: зразки програм,
що захищають інформацію.
Анімація для переходу на 2 слайд.
Слайд 2.
Заголовок: Що таке інформаційний простір користувача
Інтернетом? Текст: Інформаційний простір користувача Інтернетом – це віртуальна дійсність споживача
інформації, яка впливає на свідомість та ціннісне відношення до реалій. Ілюстрації: схема
створення чорних списків.
Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3.
Заголовок: Що таке
інформаційна закладка в людину? Текст: Інформаційна закладка
в користувачів Інтернетом
під час трансляції
реальної акції-протесту –
це спосіб кодування споживача з покроковою психокорекцією на його перше
емоційне враження подією
та реакцією на
активних учасників акції,
на їх наявні
вади в ході
громадських протестів.
Ілюстрації: схема
класифікація інформаційних закладок.
Анімація переходу
на 4 слайд.
Слайд 4.
Заголовок: Що таке прихований
наклеп на репутацію
користувачів Інтернету? Текст: Інформаційний прихований
наклеп на публічну
vip-персону – це
анекдотичні пости про відому персону,
фейлові чутки з його життя,
надумані припущення та біографічні розвідки
від активістів, численні
негативні дописи ботів
у мережах. Ілюстрації: зразки інформаційних наклепів.
Анімація переходу
на 5 слайд.
Слайд 5.
Заголовок: Що таке інформаційне полювання на
користувачів в Інтернеті? Текст: Інформаційне
полювання на публічну vip-персону
– це технологічне маніпулювання фактами
із реального життя публічних осіб, розповсюдження неперевірених чуток популістами з прихованою пропагандою
негативу в суспільному ефірі. Ілюстрації: схеми інформаційного полювання. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6.
Заголовок: Що таке інформаційна маніпуляція фактажем? Текст: Інформаційна маніпуляція
фактажем – це технологічний
дизайн інформаційного матеріалу за допомогою медіа-демонстрації реальних
фактів (у блогах, соціальних мережах),
з нашестям на гуманітарний
онлайн-простір про реальні події. Ілюстрації: схеми інформаційного маніпулювання фактажем. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7.
Заголовок: Що таке інформаційна компанія? Текст: Інформаційна компанія – це метод
неперервної комунікації медіа з
громадянським суспільством для керування громадянською свідомістю, суспільною мораллю за допомогою
цькування в ефірі одне одним
противників, за допомогою ток-шоу, або
демонстрації злочинів, брехні, або приховуванням професійного
та експертного аналізу правдивої події.
Ілюстрації: схеми інформаційних компаній. Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8.
Заголовок: Що таке інформаційне нагнітання страху? Текст: Інформаційне нагнітання страху - це подача в медіа інформаційного потоку про самогубства, випадкові смерті, злочини,
епідемії, катастрофи, аварії, теракти, трагедії, вбивства, душогубства. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9.
Заголовок: Що таке інформаційна міна? Текст: Інформаційний міна – це програмний код, який
запрограмований на подальше спрацювання у вигляді негативного виклику на
гуманітарну катастрофу. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд 10.
Заголовок: Що таке інформаційний стьоб? Текст: Інформаційний стьоб – це спеціально продумана інформаційна провокація, яка має психологічний вплив на споживачів інформації. Анімація
для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Що таке
чорні списки? Текст(розмір: 22 пт): Контекстна реклама
оприлюднених в медіа
просторі "чорних" списків
користувачів Інтернетом та "чорних" сценаріїв-санкцій –
це інформаційний наклеп,
який трактується як психологічний негативний вплив
на свідомість споживачів
інформації, без погодження
з судовими вироками
та самими публічними
особами. Ілюстрації: зразок схем
авторського Інтернет-шахрайства. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12.
Заголовок: Що таке інформаційне напруження? Текст: Інформаційне напруження
– це повна інформаційна залежність споживачів
від будь-яких медійних продуктів. Ілюстрації: зразки схем психічного
ураження інформацією. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13.
Заголовок: Що таке інформаційний фронт? Текст: Інформаційний фронт – це
віртуальна сітка медіа ресурсів споживачів інформації, що уражені за
допомогою мемів, ІТ-фішок, піар-компаній
у глобальній мережі. Анімація для переходу на 14 слайд.
Слайд 14.
Заголовок: Що таке масштаб інформаційної діяльності? Текст: Масштаб інформаційної
діяльності – це усі джерела інформаційного потоку та його інформаційне забезпечення. Ілюстрації: зразок
інформаційного масштабу. Анімація для переходу на 15 слайд.
Слайд 15. Заголовок(розмір: 44 пт): Як
можна розуміти інформаційну вразливість? Текст: Інформаційна вразливість споживачів
інформації – це нездатність протистояти нав’язливій інформації в ЗМІ, ненавмисному контенту медійних продуктів
та ведення споживачів в оману через
неперервний їх супровід уваги на спотвореній в інформаційному просторі події, політичних фейлах, загрозливих фейках, непідтверджених
чуток, замовчуванням персональної провини споживача, вигадкам неіснуючих хиб,
фантастичним історіям, нездійсненим
обіцянкам, тощо. Ілюстрації: класифікація медійних інформаційних програм. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 16. Заголовок(розмір: 44 пт): Як
формується інформаційна вразливість? Текст:
Уразливість - це нездатність свідомості споживачів інформації протистояти
інформаційним загрозам або сукупності таких загроз з
боку прихильників, суперників, конкурентів, ворогів. Уразливість споживачів інформації формується
через закладки в інформаційних продуктах
різними способами навмисних
порушень цілісності в дотриманні
прийнятих стандартів під час опрацювання первинного інформаційного матеріалу. Ілюстрації: класифікація інформаційних закладок в свідомості
споживачів. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 17. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
причини виникнення інформаційної
вразливості? Текст: Інформаційна уразливість споживачів
інформації може виникати в результаті допущених структурних помилок в
інформаційному контенті ЗМІ, а саме:1)технологічних недоліків медійного
продукту; 2)у спотворені фактичної реальності в інформаційному
продукті; 3)у спотвореному перекладі з
іноземного джерела; 4)в реальних технічних вадах під час трансляції подій; 5)наявністю хиб, допущених під час монтажу медійних продуктів;
6)неповноті висвітленні усіх точок зору осіб, зацікавлених у події;
7)односторонності подачі відеоряду фактів, тощо. Інформаційна уразливість
споживачів прогнозується в медіа-холдингах під час проектування інформаційної
та рекламної сітки певних регіональних та приватних ЗМІ за допомогою
спотворених моніторингів, заангажованих експертів, інформаційних атак на
споживачів та інших шкідливих методів ураження свідомості. Ілюстрації: схема інформаційних мін в
свідомості споживачів. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 18. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види психологічної вразливості споживачів інформації? Текст:
Уразливості, класифікуються відповідно до класу активів, до яких вони
відносяться. Види вразливостей психічного стану споживачів базуються на
сприйнятливості інформації: а)Сприйнятливість до емоційного захоплення чимось;
б)Сприйнятливість до надій у надзвичайне майбутнє; в) Сприйнятливість до
інформаційного забруднення власної свідомості; г)Сприйнятливість до
незахищеного супроводу в інформаційних
потоках; тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних бомб в свідомості споживачів інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 19. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види соціальної вразливості споживачів інформації? Текст:
Види вразливостей соціального статусу, репутації та інформаційного забезпечення
споживачів: а)недостатнє тестування свідомості на наявність різних точок зору на власний соціальний статус в
колективі, групі, сім’ї; б) відсутність самоаналізу своїх можливостей в різних соціальних групах; в)інтелектуальний
аудит та звуження своїх компетенцій, прав,
обов’язків, тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних просторів. Анімація переходу до
наступного слайду.
Слайд 20. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види вразливості персональних інформаційних мереж споживачів інформації? Текст:
Види вразливостей персональних інформаційних мереж споживачів: а)недостатньо захищені
персональні електронні скриньки, акаунти; б) незахищена мережева архітектура
зв’язків з іншими споживачами та гаджетами; в) незнання усіх можливостей про
несанкціонований доступ до персональних даних в мобільних пристроях; г) недостатня
поінформованість про небезпечні загрози зовні мережі; д) порушення інструкцій
при наданні прав на санкціонований доступ; е) плутанина у запитах для пошукових
систем; є)недостантість пам’ятітощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних бомб в свідомості споживачів інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 21. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види вразливості масового інформаційного забезпечення споживачів інформації?
Текст: Види вразливостей масового інформаційного забезпечення споживачів:1)відсутність
регулярних перевірок джерел інформації
медіа-холдингів з боку контролюючих органів; 2) відсутність розкладу передач,
планів безперервності трансляції та планів перспективного розвитку інтересів споживачів;
3) відсутність перевірки достовірності та надійності джерел інформації; 4)
помилки в формуванні інформаційних рядків на каналах; 5) гонитва за сенсаціями
та популярними адептами сучасності; 6) переповнення негативним контентом
інформаційних каналів; 7) порушення
часових рамок трансляції медійного продукту; тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних загроз для споживачів
інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Немає коментарів:
Дописати коментар