четвер, 11 квітня 2019 р.

Захист репутації користувачів мереж


Практична   робота   7.     
«Захист   репутації   користувачів   мереж»

Завдання.   Самостійно   створити   презентацію   згідно   сценарію.
СЦЕНАРІЙ   ПРЕЗЕНТАЦІЇ      «Захист   репутації   користувачів   мереж»

Слайд   1.   Заголовок(розмір:   44   пт):   Захист   репутації   користувачів   мережі.(одразу   створіть   пароль   і   збережіть   цей   файл).   Підзаголовок(розмір:   32)   пт):   П.І.Б   учня(-иці),   котрий   створює   презентацію,   клас,   час   та   дата   створення.   Ілюстрації:   зразки      програм,   що   захищають   інформацію.   Анімація   для   переходу   на   2   слайд.
Слайд   2.   Заголовок:   Що таке інформаційний простір користувача Інтернетом?   Текст: Інформаційний простір користувача Інтернетом – це   віртуальна дійсність споживача інформації, яка впливає на свідомість та ціннісне відношення до реалій.   Ілюстрації:   схема   створення   чорних   списків.   Анімація   для   переходу   на   третій   слайд.
Слайд   3.   Заголовок:   Що   таке   інформаційна   закладка   в   людину?   Текст:      Інформаційна   закладка      в   користувачів   Інтернетом   під   час   трансляції   реальної   акції-протесту         це   спосіб   кодування      споживача   з   покроковою   психокорекцією   на   його   перше   емоційне   враження   подією   та   реакцією      на      активних      учасників   акції,   на   їх   наявні      вади      в   ході   громадських      протестів.   Ілюстрації:   схема   класифікація   інформаційних   закладок.   Анімація   переходу   на   4   слайд.  
Слайд   4.   Заголовок:   Що   таке   прихований   наклеп   на   репутацію   користувачів   Інтернету?      Текст:   Інформаційний   прихований   наклеп   на   публічну   vip-персону         це      анекдотичні   пости   про   відому   персону,      фейлові   чутки   з   його   життя,   надумані   припущення   та   біографічні   розвідки   від   активістів,   численні   негативні   дописи   ботів   у   мережах.   Ілюстрації:   зразки інформаційних  наклепів.   Анімація   переходу   на   5   слайд.
Слайд   5.   Заголовок:   Що таке інформаційне полювання на користувачів в Інтернеті?      Текст:   Інформаційне полювання на публічну vip-персону – це технологічне маніпулювання  фактами із реального життя публічних осіб, розповсюдження неперевірених  чуток популістами з прихованою пропагандою негативу в суспільному ефірі.  Ілюстрації:      схеми   інформаційного полювання.   Анімація   для   переходу   на   6   слайд.
Слайд   6.   Заголовок:   Що таке інформаційна маніпуляція фактажем?   Текст:   Інформаційна маніпуляція  фактажем  – це  технологічний  дизайн інформаційного матеріалу за допомогою медіа-демонстрації реальних фактів (у блогах, соціальних мережах),  з  нашестям на гуманітарний онлайн-простір про реальні події.  Ілюстрації:      схеми   інформаційного маніпулювання фактажем.   Анімація   для   переходу   на   7   слайд.
Слайд   7.   Заголовок:   Що таке інформаційна компанія?   Текст: Інформаційна компанія  – це метод  неперервної  комунікації  медіа з  громадянським суспільством для керування громадянською свідомістю,  суспільною мораллю  за допомогою  цькування  в ефірі одне одним противників,  за допомогою ток-шоу, або демонстрації злочинів, брехні, або приховуванням професійного та експертного аналізу  правдивої події.  
Ілюстрації: схеми   інформаційних компаній.   Анімація   для   переходу   на   8   слайд.  
Слайд   8.   Заголовок:   Що таке інформаційне нагнітання страху?   Текст: Інформаційне нагнітання страху - це  подача в медіа інформаційного потоку про  самогубства, випадкові смерті, злочини, епідемії, катастрофи, аварії, теракти, трагедії, вбивства, душогубства.  Анімація   для   переходу   на   9   слайд.
Слайд   9.   Заголовок:   Що таке інформаційна міна?   Текст: Інформаційний міна – це програмний код, який запрограмований на подальше спрацювання у вигляді негативного виклику на гуманітарну катастрофу. Анімація   для   переходу   на   10   слайд.
Слайд   10.   Заголовок:   Що таке інформаційний стьоб?   Текст: Інформаційний стьоб – це спеціально  продумана інформаційна провокація,  яка має психологічний  вплив на споживачів інформації. Анімація   для   переходу   на   11   слайд.
Слайд   11. Заголовок:   Що   таке   чорні   списки?   Текст(розмір:   22   пт):   Контекстна   реклама   оприлюднених   в   медіа   просторі   "чорних"   списків   користувачів   Інтернетом   та   "чорних"   сценаріїв-санкцій         це   інформаційний   наклеп,   який   трактується   як   психологічний      негативний   вплив   на   свідомість   споживачів   інформації,   без   погодження   з   судовими   вироками   та   самими   публічними   особами.     Ілюстрації:   зразок   схем   авторського   Інтернет-шахрайства.   Анімація   для   переходу   на   12   слайд.
Слайд   12.   Заголовок:   Що таке інформаційне напруження?   Текст:      Інформаційне напруження – це повна інформаційна залежність споживачів  від будь-яких медійних продуктів. Ілюстрації: зразки схем психічного ураження інформацією.   Анімація   для   переходу   на   13   слайд.
Слайд   13.   Заголовок:   Що таке інформаційний фронт?   Текст:      Інформаційний фронт – це віртуальна сітка медіа ресурсів споживачів інформації, що уражені   за допомогою мемів, ІТ-фішок, піар-компаній  у глобальній  мережі. Анімація   для   переходу   на   14   слайд.
Слайд   14.   Заголовок:   Що таке масштаб інформаційної діяльності?   Текст:  Масштаб інформаційної діяльності – це  усі джерела  інформаційного потоку та його інформаційне забезпечення. Ілюстрації:   зразок   інформаційного масштабу.   Анімація   для   переходу   на   15   слайд.
Слайд 15. Заголовок(розмір: 44 пт): Як можна розуміти інформаційну вразливість? Текст:  Інформаційна вразливість споживачів інформації – це нездатність протистояти нав’язливій інформації в ЗМІ,  ненавмисному контенту медійних продуктів та  ведення споживачів в оману через неперервний їх супровід уваги на спотвореній в інформаційному  просторі події, політичних  фейлах, загрозливих фейках, непідтверджених чуток, замовчуванням персональної провини споживача, вигадкам неіснуючих хиб, фантастичним  історіям, нездійсненим обіцянкам, тощо.  Ілюстрації: класифікація  медійних інформаційних програм. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 16. Заголовок(розмір: 44 пт): Як формується інформаційна вразливість? Текст: Уразливість - це нездатність свідомості споживачів інформації протистояти інформаційним загрозам або сукупності таких загроз з боку прихильників, суперників, конкурентів, ворогів.  Уразливість споживачів інформації формується через закладки в інформаційних продуктах  різними способами  навмисних порушень цілісності в  дотриманні прийнятих стандартів під час опрацювання первинного інформаційного матеріалу.  Ілюстрації: класифікація  інформаційних закладок в свідомості споживачів. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 17. Заголовок(розмір: 44 пт): Які причини виникнення інформаційної  вразливості? Текст: Інформаційна уразливість споживачів інформації може виникати в результаті допущених структурних помилок в інформаційному контенті ЗМІ, а саме:1)технологічних недоліків медійного продукту;  2)у спотворені  фактичної реальності в інформаційному продукті;  3)у спотвореному перекладі з іноземного джерела; 4)в реальних технічних вадах під час трансляції подій;  5)наявністю хиб,  допущених під час монтажу медійних продуктів; 6)неповноті висвітленні усіх точок зору осіб, зацікавлених у події; 7)односторонності подачі відеоряду фактів, тощо. Інформаційна уразливість споживачів прогнозується в медіа-холдингах під час проектування інформаційної та рекламної сітки певних регіональних та приватних ЗМІ за допомогою спотворених моніторингів, заангажованих експертів, інформаційних атак на споживачів та інших шкідливих методів ураження свідомості.  Ілюстрації: схема інформаційних мін в свідомості споживачів. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 18. Заголовок(розмір: 44 пт): Які види психологічної вразливості споживачів інформації? Текст: Уразливості, класифікуються відповідно до класу активів, до яких вони відносяться. Види вразливостей психічного стану споживачів базуються на сприйнятливості інформації: а)Сприйнятливість до емоційного захоплення чимось; б)Сприйнятливість до надій у надзвичайне майбутнє; в) Сприйнятливість до інформаційного забруднення власної свідомості; г)Сприйнятливість до незахищеного супроводу  в інформаційних потоках; тощо.   Ілюстрації: класифікація  інформаційних бомб  в свідомості споживачів інформації. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 19. Заголовок(розмір: 44 пт): Які види соціальної вразливості споживачів інформації? Текст: Види вразливостей  соціального  статусу, репутації та інформаційного забезпечення споживачів: а)недостатнє тестування свідомості на наявність різних точок  зору на власний соціальний статус в колективі, групі, сім’ї; б) відсутність самоаналізу своїх можливостей  в різних соціальних групах; в)інтелектуальний аудит  та звуження своїх компетенцій, прав, обов’язків, тощо. Ілюстрації: класифікація  інформаційних просторів. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 20. Заголовок(розмір: 44 пт): Які види вразливості персональних інформаційних мереж споживачів інформації? Текст: Види вразливостей персональних інформаційних мереж споживачів: а)недостатньо захищені персональні електронні скриньки, акаунти; б) незахищена мережева архітектура зв’язків з іншими споживачами та гаджетами; в) незнання усіх можливостей про несанкціонований доступ до персональних даних в мобільних пристроях; г) недостатня поінформованість про небезпечні загрози зовні мережі; д) порушення інструкцій при наданні прав на санкціонований доступ; е) плутанина у запитах  для  пошукових систем; є)недостантість пам’ятітощо.  Ілюстрації: класифікація  інформаційних бомб  в свідомості споживачів інформації. Анімація  переходу до наступного слайду.
Слайд 21. Заголовок(розмір: 44 пт): Які види вразливості масового інформаційного забезпечення споживачів інформації? Текст: Види вразливостей масового  інформаційного забезпечення споживачів:1)відсутність регулярних перевірок  джерел інформації медіа-холдингів з боку контролюючих органів; 2) відсутність розкладу передач, планів безперервності трансляції та планів перспективного розвитку інтересів споживачів; 3) відсутність перевірки достовірності та надійності джерел інформації; 4) помилки в формуванні інформаційних рядків на каналах; 5) гонитва за сенсаціями та популярними адептами сучасності; 6) переповнення негативним контентом інформаційних каналів;  7) порушення часових рамок трансляції медійного продукту; тощо. Ілюстрації: класифікація  інформаційних загроз для споживачів інформації. Анімація  переходу до наступного слайду.



Немає коментарів:

Дописати коментар