пʼятниця, 11 грудня 2020 р.

Дистанцiйна освiта з iнформатики 14.12.2020-18.12.2020

 

14.12.2020-18.12.2020

Дистанцiйна освiта з iнформатики

в перiод  грудень 2020 року.

ТемаФорматування відеорядів. Створення відеороликів.

Вид роботи: практична робота у відеоредакторах.

Теоретична робота.

Мультимедійна інформація для теоретичної роботи

Відео-урок 1.  Робота з відеорядами.

Відео-урок 2.  Робота з звуковими редакторами.

Практична робота.

Завдання 1. Записати у текстовому редакторі відповіді на такі запитання:

 1)Яке можна сформулювати означення мультимедіа: А1)як комп’ютерного об’єкта;_Б1)як інформаційної моделі;  В1) як об’єкту форматування відео?

2)Які є властивості   у  таких об’єктів: А2) відеоряд; Б2) звуковий суповід;  В2) титри; Г2)потоковий формат відео; Д2) слайдовий формат демонстрації?

3)Які формати запису  у файлів таких  об’єктів: А3) відео; Б3) звук; В3) презентація; Г3) текст?

4) Які характерні  властивості у сприймання: А4) відео; Б4)звуку; В4) тексту; Г4) зображення; Д4) жесту; Е4) міміки актора?  

5)Які властивості можна форматувати для: А5) кадрів у відео ролику; А!5 )слайдів в презентації; Б5) анімацій в презентації; В5)звукових рядів в презентації?  

Завдання 2. Осмисліть пункти нижченаведеного алгоритму для самостійного створення відеоролика «Мій клас» за такими пунктами:

1.      Зрозуміти цілі, призначення та використання мультимедійних об’єктів в глобальному суспільстві для мого класу.

2.      Познайомитися з основами  роботи з інтерфейсом  відео-редакторів у середовищі мультимедійної бібліотеки. 

3.      Первинна робота з пошуком, накопиченням кадрів та підлеглими об’єктами,  звукорядами.

4.      Зміна та коригування  мультимедійних об’єктів згідно заданого або створеного вами сценарію.

5.      Знайти інструменти для створення та форматування ефектів для кадрів.

6.      Використати способи налаштування трансляції відеоряду.

7.      Коригування попереднього сценарію, спираючись на базу даних кадрів та базу ресурсів.

8.      Використати способи злиття декількох відеофрагментів.

9.      Монтаж  та масштабування відео  та звукорядів для  відеоролика «Мій клас».

10.  Налаштування  анімаційних ефектів  та відео-кадрів.

11.  Попередній перегляд відео і коригування сценарію.

12.  Налаштування параметрів трансляції з ефектами.

Реалізуйте ці пункти під час створення власного відеоролика «Мій клас».

Результат  цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:  

vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 

ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)

Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_ ВІДЕОРОЛИК

Немає коментарів:

Дописати коментар