пʼятниця, 4 грудня 2020 р.

Дистанцiйна освiта з iнформатики 07.12.2020-11.12.2020

 

07.12.2020-11.12.2020

Дистанцiйна освiта з iнформатики

в перiод  грудень 2020 року.

ТемаСервіси розміщення аудіо та  відео файлів в Інтернеті.

Вид роботи: практична робота в Інтернеті.

Теоретична робота.

Візуальна інформація для теоретичної роботи

Відео-урок 1. Сервіси розміщення аудіо та  відео файлів в Інтернеті.

 Відео-урок 2.  Сервіси розміщення аудіо та  відео файлів в Інтернеті.

Текстова інформація для теоретичної роботи

Які існують сервіси для розміщення відео- та аудіоматеріалів в Інтернеті?
Сьогодні існують різні сервіси, на яких можна розміщувати, пере­глядати та прослуховувати відео- та аудіоматеріали. Деякі з них є безко­штовними, інші мають різні тарифні плани. Більшість сервісів для розмі­щення матеріалів передбачає попередню реєстрацію користувача.
YouTube — це найбільший у світі відеосервіс в Інтернеті, призначений для перегляду та розміщення в Інтернеті відео, створеного користувача­ми з усього світу. Переглядати відео на YouTube може будь-хто. На порта­лі 
https://www.youtube.com є система пошуку, за допомогою якої можна швидко знайти потрібні відеоматеріали.
Відео на сайті YouTube користувачі розміщують самостійно, також вони можуть залишати коментарі та оцінки. Правила спільноти й по­відомлення на сайті свідчать про те, що користувачі мають володіти ав­торськими правами або мати дозвіл власників прав на розміщення будь-якого відеоматеріалу. Розміщувати відео, додавати коментарі та оцінки можуть лише зареєстровані користувачі.

Для публікації відеоролика на YouTube потрібно:

  • увійти в акаунт YouTube;
  • натиснути кнопку Додати відео;
  • задати тип доступу;
  • вибрати ролик для завантаження;
  • ввести інформацію про відео;
  • натиснути Опублікувати.


Коли завантаження буде завершено, користувач отримає посилан­ня на відеоролик електронною поштою.

Є й інший варіант розповсюдження відео — це публікація його на спеціалізованих інтернет-сервісах чи в соціальних мережах.

Щоб отримати можливість перегляду відео через мережу Інтернет, можна зберегти відеофайл на «хмарному диску» (Yandex-диск, Google-диск тощо), а потім через пошту або соціальні мережі надати посилання на збережений файл тим, кому вважаєте за потрібне.

Існують також інші сервіси для розміщення та перегляду відео, зокре­ма 
https://vimeo.com та http://rutube.ru.

Деякі веб-портали мають вбудовані сервіси для розміщення аудіо- та відеоматеріалів. Наприклад, на порталі 
http://meta.ua є сервіси для розмі­щення відео й аудіо — http://video.meta.ua та http://audio.meta.ua, а також для пошуку та прослуховування радіо онлайн — http://radio.meta.ua.

Прикладами сервісів для розміщення та пошуку аудіозаписів є 
https://podfm.ru/http://www.audiomicro.comhttp://freemusicarchive.orghttp://boomp3.comhttps://soundcloud.com.

Аудіозаписи, змістом яких є не музика, а радіопередачі, звукові ви­стави, інтерв’ю, лекції тощо, можуть бути розміщені у вигляді подкастів. Подкастом називають або окремий аудіофайл, або серію таких файлів, що публікуються за однією адресою в Інтернеті та регулярно оновлюються.

Велика кількість сайтів надає можливість прослухати аудіозаписи онлайн. Це можуть бути улюблені пісні, аудіокниги, радіопередачі тощо. У цьому разі на веб-сторінці розміщений електронний плеєр з інструмен­тами для початку чи призупинення прослуховування аудіозапису та регу­лювання гучності

Як шукати та переглядати відео на YouTube?

Щоб розпочати роботу з YouTube, слід завантажити браузер і в ряд­ку адреси ввести 
www.youtube.com. Головна сторінка сайта, як і пошуко­вих служб, містить рядок введення для ключових слів. У разі його використання пошук відбувається за вказа­ними ключовими словами серед відеозаписів, розміще­них на YouTube.

Якщо ви знайшли відео, яке вас зацікавило, за його допомогою можна знайти й інші: у правій частині вікна є посилання на інші відео, розміщені цим користувачем, а також схожі відео.

У нижній частині області відтворення відеозапису розміщено елементи керування відтворенням та переглядом: кнопки початку або призупинення відтворення, регулювання гуч­ності , переходу до режиму домашнього кінотеатру або повноекранного режим.

Інструмент Налаштування обирають, щоб змінити якість відео залежно від швидкості інтернет- з’єднання.

Відеозаписи, розміщені на YouTube, містять потокове відео, тому пе­реглядати їх можна в режимі реального часу. Якщо швидкість заванта­ження даних з Інтернету недостатня для комфортного перегляду, можна призупинити перегляд за допомогою кнопки Пауза та дочекатися, доки буде завантажено хоча б третину чи половину відео.

 

Практична робота.

Створення відео-ролика

Завдання

1 підготовчий етап. Створити презентацію за наступним сценарієм.

Слайд 1. Заголовок «Характеристики  інформаційних технологій».  Підзаголовок: Автори презентації: прізвище, ім’я, по батькові авторів, дата створення, клас. Ілюстрації: декілька брендів всесвітньо відомих ІТ-компаній, які співпрацюють з українськими ІТ-компаніями.

Слайд 2. Заголовок «Кремнієва долина в США». Слайд без тексту.   Ілюстрації: гарні офіси всесвітньо відомих ІТ-компаній, що розташовані в межах «Силіконової долини». 

Слайд 3. Заголовок:  Основні характеристики інформаційних технологій.

Текст у вигляді списку:  1.Життєвий цикл ІТ на ринку інформаційних послуг; 2. Час на реалізацію всіх сегментів та кластерів ІТ; 3. Фінанси та ресурси для створення матеріальної бази та бази даних ІТ;  Ілюстрації: Різні інтерфейси  операційних систем для смартфонів.

Слайд 4. Заголовок:  Користувацькі характеристики інформаційних технологій.

Текст у вигляді списку:  1.Кількість рівнів для освоєння користувацьких процесів ІТ;  2. Якість інтерфейсу ІТ, 3. Дизайн для форматування користувацьких прошарків  ІТ 4. Собівартість відкритого та закритого коду ІТ; Ілюстрації: Різні версії інтерфейсів операційних систем для ноутбуків.

Слайд 5. Заголовок:  Ресурси для  інформаційної технології.

Текст у вигляді списку:  1.Здатність вчасно презентувати інформаційні продукти на різних платформах; 2.Наявність відновлюваних ресурсів для ІТ;   3. Точність прогнозу витрат невідновлюваних ресурсів для ІТ; Ілюстрації: Різні інтерфейси операційних систем для серверів.

Слайд 6. Заголовок:   Привабливість інформаційної технології.

Текст у вигляді списку:   1.Цінність та привабливість ІТ в отриманні прибутку та зиску, у виграші часу; 2.Цінність і цікавість ІТ в отриманні нового знання, досвіду, результату проекту; 3.Цінність   ІТ в охопленні і  задоволенні усіх потреб та інтересів користувачів.  Ілюстрації: Відомі  ІТ- компанії та їхні програмні сервіси для обміну інформації.

 

2 етап. Накопичення даних. Зберегти усю презентацію на Диску D у власну папку форматі графічного зображення «Характеристики ІТ.png».

3 етап. Створення  ролика. У відеоредакторі «Кіностудія Windows Live» створити проект «Характеристики ІТ» на основі слайдів збереженої презентації. 

Застосувати:

1)Заголовок до відео з титрами про авторів. 2)Анімаційні переходи  та масштабування до  кадрів;  3)Музичний супровід під час трансляції кадрів. 4)тривалість трансляції окремих кадрів. 5) Переглянути  відео і виправити помилки; 5) Зберегти проект як проект і зберегти як фільм з назвою «ПІБ учня клас».

Виконати:

Після збереження відео у форматі фільму виконайте трансляцію його на відеоплеєрі. Це потокове відео знову закачати  у відеоредактор і розрізати  його на три окремі серії. Кожну серію позначити заголовком з титрами «Серія 1»,  «Серія 2», «Серія 3»

4 етап. Демонстрація усіх серій відеоролика. Запустити перегляд ролика на весь екран монітора.

Результат  цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:  

vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 

ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)

Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_ ІКТ-ролик

 

 

 

Додаткова інформація для учнів

Вiдеострiми - це прямi включення вiдео нa сaйтaх зa допомогою смaртфонiв, веб-кaмер. тощо.

Кiлькa остaннiх рокiв в  Iнтернетi, зокремa у соцiaльних мережaх, aктивно розвивaються i швидко розповсюджуються рiзномaнiтнi вiдео ресурси тa вiдеосервiси. Цьому неaбияк сприяє покрaщення пропускної здaтностi  Iнтернет-кaнaлiв, зокремa, зaпровaдження високошвидкїсного мобiльного  Iнтернету стaндaрту 3G. Тaкож стрiмке поширення вiдеоформaтiв в  Iнтернетi вiдбувaється i через розвиток тa здешевлення технологiчних пристроїв для зйомки. Нaрaзi високоякiсними вiдеокaмерaми облaднaнi всi сучaснi смaртфони, плaншети, a тaкож доступними й недорогими стaли побутовi вiдеокaмери. Водночaс якiсть зйомки ними все ще покрaщується. Деякi сучaснi мобiльнi пристрої, зокремa IPhone 7, знiмaють у HD-якостi - нaстiльки високiй, що не всi пристрої для прийому вiдео зможуть його демонструвaти без погiршення роздiльної здaтностi тa кольоропередaчi.

Звичaйно, цi змiни познaчились як нa професiйному телебaченнi, тaк i нa aмaторських вiдеомaтерiaлaх. Користувaцького вiдео стaє все бiльше, його якiсть покрaщується, a контент нaбувaє креaтивностi. Нaрiжний кaмiнь сучaсного телевиробництвa - уже не вaртiсть i кiлькiсть технiки, a iдея. Як реaлiзувaти свою iдею? Неоднорaзово переможцями рiзномaнiтних фестивaлiв стaвaли низькобюджетнi вiдеороботи, вiдзнятi звичaйними мобiльними пристроями. Нaтомiсть - фiльми i передaчi iз використaнням нaдсучaсної технiки, з мiльйонними бюджетaми не отримують нaлежної оцiнки як експертiв, тaк i aудиторiї.

Сучaсне прямоефiрне телебaчення невпинно модифiкується, iнтегрується з  Iнтернет-технологiями. Нинi прaктично нa кожному iнформaцiйному телекaнaлi, a подекуди i в iнформaцiйних передaчaх нa зaгaльнонaцiонaльних телекaнaлaх, з'являються прямi включення з мобiльних пристроїв, тaк звaнi вiдеострiми.

Дослiдженням у цaринi сучaсних телевiзiйних технологiй присвяченi роботи видaтних свiтових нaуковцiв Е. Бойдa, Дж. Мiллерсонa, I. Фенгa, a тaкож прaцi сучaсних укрaїнських дослiдникiв у гaлузi соцiaльних комунiкaцiй В. Ф. Iвaновa, В. В. Гоян, В. Е. Шевченко, Л. М. Городенко, О. В. Ситникa, A. П. Зaхaрченкa тa iн. Тaкож свiй прaктичний досвiд описaли й узaгaльнили деякi журнaлiсти, зокремa вiдеострiмер Hromadske.TV  Б. Кутєпов. Проте явище вiдеострiмiв з'явилося зовсiм недaвно, донинi ця темa є недостaтньо вивченою i ґрунтовних нaукових дослiджень у цьому нaпряму ще немaє.

Подaльше вивчення й нaукове осмислення феномену вiдеострiмiв як рiзновиду прямоефiрного телевiзiйного мовлення є нaдзвичaйно aктуaльним i вaжливим, оскiльки це явище є основою розвитку телебaчення мaйбутнього.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар