Практична
робота №1
Лінійні
алгоритми мовою програмування Python
Завдання 1. Вивести на екран цитату
відомого діяча мовою програмування Руthon.
Кодування
алгоритму мовою Python 2.7
autor, messege='Е.
Хемінгуей','Не питай, по кому дзвонить дзвін, бо він дзвонить по тобі'
print '{} колись
сказав:"{}"'.format(autor, message)
Завдання 2. Мовою програмування Руthon вивести на екран результати з
нового рядка: 1) додавання двох випадкових цілих чисел. 2) віднімання двох випадкових
дійсних чисел. 3) множення
двох дійсних чисел. 4) ділення двох дійсних чисел. 5) цілочисельне ділення двох
цілих чисел. 6) остача від ділення
випадкового цілого числа на випадкове ціле число. 7) модуль виразу: d**(-9)-(7*a+300/b)-10000%b
Кодування
алгоритму мовою Python 2.7
import random # підключення
генератора випадкових чисел
a=random.randint(1, 150) # присвоєння змінній а випадкового
цілого числа з проміжку [1;150]
b=random.randint(1, 8) # присвоєння
змінній b випадкового цілого числа з проміжку [1;8]
c=9*random.random () +1 # присвоєння змінній с випадкового
дійсного числа з проміжку [1;9]
d=-100*random.random()-1 # присвоєння
змінній d випадкового дійсного числа з проміжку [-100;-1]
print 'a=', a
print 'b=', b
print 'c=', c
print 'd=', d
print 'a+b=',a+b
print 'a**b=',a**b
print 'c-d=',c-d
print 'c*d=',c*d
print 'c/d=',c/d
print 'c//d=',c//d
print 'a%b=',a%b
print 'd**(-9)-(7*a+300/b)-10000%b=', d**(-9)-(7*a+300/b)-10000%b
Протестуйте правильність
виконання алгоритмів тричі запустивши
алгоритм на виконання
Завдання3. Кіт Леопольд пішов на рибалку та наловив
риби. Кожну рибу він старанно зважив. Перша риба (найменша), яку він зважував
важила рівно L грам. Кожна наступна рибина була на К грамів важча за
попередню. Скільки заважила вся риба, яку наловив Леопольд, якщо відомо, що
спіймав він N (N>0) риб?
Технічні умови. Програма
зчитує з клавіатури ціле число N - кількість рибин, потім, через
пропуск, L - маса першої риби в грамах та, через пропуск - К -
на скільки кожна наступна рибина важча від попередньої. Програма виводить на
екран одне ціле число - масу всієї упійманої риби в грамах.
Тестування
алгоритму. Введення з клавіатури > 10
250 100 Виведення
результату> 7000
Введення
з клавіатури > 12 100 150 Виведення
результату> 11100
Кодування
алгоритму мовою Python 2.7
N, L, K = map (int,
raw_input().split())#оголошення про введення
з клавіатури трьох цілих чисел
print
N*(2*L+K*(N-1))/2 #виведення на
екран результату обчислення маси усієї риби
Завдання 4. Самостійно реалізуйте алгоритми
мовою
програмування Руthon і виведіть
на екран результати виконання алгоритмів з нового рядка: 1) суму у секундах
двох випадкових
величин: а годин та b хвилин. 2)
різницю у сантиметрах двох випадкових дійсних величин: n метрів та m дециметрів. 3) площу
прямокутної ділянки для двох дійсних вимірів. 4) кратність одного
випадкового цілого числа до іншого цілого
числа. 5) піднесення
до кубу двох випадкових цілих чисел. 6) остачу
від оплати ста гривнями(100 грн
дають касиру, як оплату за покупку) за випадкову ціну купленого товару між 5 грн та 49 грн. Протестуйте виконання цих алгоритмів тричі.
Лекції з програмування на мові PythonМіні конспекти* Мова Python (за начальним посібником Козолуп Є. "Програмування в школі. Мова Python")
- Поняття програми. Мови програмування. Мова Python
- Змінні. Прості типи даних Python. Дії з типами даних
- Введення та виведення даних. Перша програма мовою Python
- Робота з цілими та дійсними числами в Python. Дії з текстом
- Підключення додаткових модулів. Модуль math
- Логічний тип даних. Дії з даними логічного типа даних
- Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в Python
- Цикли на мові Python. Умовні та з лічильником
- Інтерфейс користувача на мові Python. Створення вікон та налаштовування їх властивостей
- Події та обробники подій. Вікно повідомлення
- (зовсім скоро) Створення кнопок та налаштування їх властивостей
- (зовсім скоро) Написи та їх властивості
- (зовсім скоро) Текстове поле. Його функції та властивості
- (зовсім скоро) Перемикачі та прапорці
- (зовсім скоро) Зображення основних графічних об’єктів у Python
Сайти для навчання програмуванню
Code School - Практичні завдання для
навчання програмуванню.
Codecacademy – інтерактивне навчання програмуванню.
Stuk.io - Навчання з нуля для майбутніх програмістів.
Udaccity – курси від Google, Facebook та інших великих компаній.
Platzi – курси по дизайну,
маркетингу, програмуванню.
Learnable - курси веб-розробці.
Code School - Практичні завдання для
навчання програмуванню.
Code.org – середовища навчання програмуванню для початківців
BasePails - Навчання Рубі та Раілз та іншим веб-технологіям
Treehouse - Розробка
на HTML, CSS, та додатків на ІОS.
One Month –
навчання основам створення веб-додатків за місяць.
Dash – створення
веб-сайтів.
Немає коментарів:
Дописати коментар