Практична робота 1
Лінійні алгоритми мовою Pascal
Завдання 1.(4 бали). Нехай R- це приблизна кількість риби у ставку(R>0), проте вона невідома. Одночасно
виловити усю рибу в ставку неможливо. Тому першого дня зі ставка виловлюють K риб(K>0), помічають їх і відпускають назад у
ставок. Через день знову закидають сітку і виловлюють M риб(M>0),
серед яких виявляють N помічених риб(0<N<=K). Створіть і реалізуйте алгоритм, який
знаходить приблизну кількість риб у ставку.
Розв’язання.
Нехай у ставку R – риб, тоді K/R – це
ймовірність виловити помічену рибу. Кількість помічених риб серед другого
вилову приблизно дорівнює M*K/R =N. Звідси отримаємо приблизну кількість риб у ставку R =M*K/N риб.
program Fisher; {назва алгоритму}
var r,k,m,n: integer; {оголошення змінних величин: r,k,m,n - це цілі числа}
begin
{початок
виконання дій алгоритму}
readln(k); {оголошення про введення
числа k
- це ціле число}
readln(m); {оголошення про введення
числа m
- це ціле число}
readln(n); {оголошення про введення
числа n
- це ціле число}
r:=k*m div n; {арифметичні дії над цілими k,m,n і присвоєння результату r}
write(r); {оголошення про виведення
числа r
- це ціле число}
end. {кінець
виконання дій алгоритму}
Протестуйте
його для трійок цілих чисел (K;M;N)={(2000;2400;1000),
(2300;2500;1600), (5581;3159;2992), (4581;3159;2992), (2001;20001;2001), (2077;2166;1552)}.
Завдання 2.(4 бали). Із
молока, жирність якого становить а%(1<a<7) виготовляють сир жирністю b%(15<b<30).При цьому залишається сироватка
жирністю с% (0,0001<c< 0,09).
Створіть
і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість сиру m кг, що виходить із k тонн молока.
Розв’язання.
Нехай із k
тонн молока виходить m кг сиру. Маса
жиру в k тоннах молока
k*1000*(а/100) =10kа
кг. Маса жиру в m кг сиру становить m*(b/100) кг. Маса жиру в сироватці становить (k*1000-m)*(с/100). Оскільки при переробці молока кінцевими
продуктами є сир та сироватка, тоді складаємо рівняння для кількості жиру в
обох продуктах: m*(b/100) + (k*1000-m)*(с/100) =10kа, звідси m =1000k(a-c)/(b-c)
program Cheese; {назва
алгоритму}
var a,b,c, k,m: real; {оголошення
змінних величин: a,b,c, k,m: - це дійсні числа}
begin
{початок виконання дій
алгоритму}
writeln('введіть жирність молока 1<a<5 а='); readln(a);
writeln('введіть жирність сиру 15<b<30 b='); readln(b);
writeln('введіть жирність сироватки 0.001<c<0.100, c=');
readln(c);
writeln('введіть кількість молока 1<k<1000, k='); readln(k);
{оголошення про
введення числа k - це дійсне
число}
m:=1000*k*(a-c)/(b-c); {арифметичні
дії над дійсними a,b,c, k, і присвоєння
результату m}
write(m); {оголошення про
виведення числа m - це ціле число}
end. {кінець виконання дій алгоритму}.
Протестуйте
алгоритм для четвірок дійсних чисел (a; b; c; k)={(5.5; 17.4; 0.1; 1), (3.89; 16.67; 0.086;
20), (4.581; 17.759; 0.029; 40.5), (3.181; 18.59; 39.92; 30), (4.1;
19.61; 0.08; 25).
Завдання 3.(4 бали). Із
молока, жирність якого становить а%(1<a<7) виготовляють вершки k кг (1< k <100) вершків, жирністю b%(20<b<60). Самостійно створіть і реалізуйте алгоритм, який
знаходить кількість молока m кг, жирність якого
становить а%(1<a<7),
із якого вийшло k кг (0.1< k <100) вершків, жирністю b% (20<b<60).
Розв’язання.
Нехай із m
кг молока виходить k кг вершків. Маса жиру в m
кг молока становить 0.01*а* m Маса жиру в k
кг вершків становить 0.01*b* k кг. Оскільки при переробці молока кінцевими
продуктами є вершки, тоді складаємо рівняння для кількості жиру в обох
продуктах: 0.01*а* m = 0.01*b* k.
Звідси m = b* k/а, для b,k,а дійсних.
Протестуйте
алгоритм для трійок дійсних чисел (a; b; k)={(5.5; 27.4; 1), (3.89; 26.67; 3.86), (4.581; 37.759; 20.5), (3.181; 28.59; 30), (4.1; 39.61; 25).
Практична робота 2
«Лінійні алгоритми
на мові Pascal»
Завдання 1. Скласти і
реалізувати алгоритм для знаходження
кількості днів, за яку виконають сумісну роботу два програміста, якщо такий
об’єм роботи перший програміст самостійно виконує за k
днів, а другий програміст самостійно виконує за m
днів.
program Robota_1; {назва
алгоритму}
var k,m: real; {оголошення змінних величин: k,m – це дійсні числа}
begin { початок виконання алгоритму}
writeln( 'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m); { введення двох
чисел}
k:=(k*m)/(k+m); { обчислення
за формулою}
writeln('Разом виконають за ', k, ' днів'); { виведення результату}
end.
{закінчення
алгоритму}
Протестуйте алгоритм для таких
значень k i m: а)12 i 8; б)3,2 i 2,4; в)6,5 i 2,6; г)42 і36; д)40,30 і 40,45; е)20 і 16; є)80 і 84.
Завдання 2. Скласти і реалізувати алгоритм для знаходження справжньої маси монети, якщо її зважували на бракованих терезах з нерівними плечами, і при викладенні гирьок на першій чашечці, то маса монети на протилежній чашечці становила k грам, а при викладанні гирьок на другій чашечці терезів маса монети на протилежній чашечці становила m грам.
program Robota_2; {назва
алгоритму}
var k,m: real; {оголошення змінних величин: k, m – це дійсні числа}
begin {
початок виконання алгоритму}
writeln(
'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m); { введення двох чисел}
k:=sqrt(k*m);
{ обчислення за функцією
квадратного кореня}
writeln('Cправжня маса монети: ', k, ' грам); { виведення результату}
end.
{закінчення алгоритму}
Протестуйте алгоритм
для таких значень k i m: а)12 i 8; б)3,2 i 2,4; в)6,5 i 2,6; г)42 і36; д)40,30 і 40,45; е)20 і 16; є)80 і 84.
Завдання 3. Є три гаманці: татчин, мамчин, сина. У татовому гаманці: k грн, у маминому гаманці m грн. Бабуся запитала внучка, яку б ти хотів мати cуму грошей у своєму гаманці і запропонувала чотири можливі варіанти: 1) середнє арифметичне грошей у двох гаманцях, що мають k+1000 грн і m-1000 грн відповідно; 2) середнє геометричне грошей, що у двох гаманцях, котрі мають k-2000 грн і m+2000 грн відповідно; 3)середнє квадратичне грошей у двох гаманцях, котрі мають k-3000 грн і m+3000 грн відповідно; 4) середнє гармонійне грошей у двох гаманцях, котрі мають k+4000 грн і m-4000 грн відповідно. Для внучка бабусі скласти і реалізувати алгоритм для впорядкування від найбільшого до найменшого названих бабусею чотирьох грошових величин.
program Robota_3; {назва алгоритму}
var k,m,n: real; {оголошення змінних величин: k, m, n – це дійсні числа}
begin {
початок виконання алгоритму}
writeln(
'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m); { введення двох чисел}
n:=sqrt(((k-3000)*(k-3000)+(m+3000)*(m+3000))*0.5); {обчислення
за фор-лою серед-ого квадр-ного}
writeln('Cереднє квадратичне: ', n, ' грн
');
{ виведення результату}
n:= ((k+1000)+(m-1000))*0.5; {обчислення за фор-лою серед-ого арифметичного}
writeln('Cереднє арифметичне: ', n, ' грн
');
{ виведення результату}
n:=sqrt((k-2000)*(m+2000)); {обчислення
за фор-лою серед-ого геометр-ного}
writeln('Cереднє геометричне: ', n, ' грн
');
{ виведення результату}
n:=2*((k+4000)*(m-4000))/ ((k+4000)+(m-4000)) ;
{обчислення за фор-лою
серед-ого гарм-ного}
writeln('Cереднє гармонійне: ', n, ' грн
');
{ виведення результату}
end.
{закінчення алгоритму}
Протестуйте алгоритм
для таких значень k i m: а)10000 i 80000; б)300000 i 400000; в)600500 i 900600.
Практична робота 3
Лінійні алгоритми мовою Pascal
Завдання 1.(4 бали).
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить скільки треба досипати a кг
солі до k кг водного m% розчину, щоб
отримати водний розчин з концентрацією n %.
Розв’язання.
Нехай у розчин треба досипати a кг
солі. Маса солі у початковому розчині становить 0.01mk кг.
Маса солі у новому розчині становить 0.01n(k +а). Тоді маємо
рівняння: 0.01n(k +а)= 0.01mk+а. Звідси, маємо а =0.01k(m- n)/(0.01n -1)
program SaltSolution; { оголошення назви
алгоритму}
var a,k,m,n: real; {оголошення змінних величин: а,k,m,n - це дійсні
числа}
begin {початок виконання
дій алгоритму}
writeln('введіть
початкову масу води 1<k<5000 k='); readln(k);
writeln('введіть
початковий відсоток концентрації солі у воді 1<m<10 m='); readln(m);
writeln('введіть
кінцевий відсоток концентрації солі у воді 10<m<60 n='); readln(n);
a:=0.01*k*(m- n)/(0.01*n -1); {арифм-чні дії
над дійсними k,m,n і присвоє-я
резуль-ту a}
write(a , 'кг'); {оголошення про виведення
числа a - це ціле число}
end. {кінець
виконання дій алгоритму}
Протестуйте
його для трійок дійсних чисел (k;m;n)={(200; 2; 12), (300;2.5;16), (5500;3;29), (581; 3; 9), (200; 1.8; 20), (1000; 1.6;
2)}.
Завдання 2.(4 бали). Швейна
фабрика має пошити k костюмів
двох моделей. Для визначення того, скільки костюмів і якої моделі треба
пошити провели опитування серед покупців. Результати опитування: 1-у модель
вибрало m
покупців; 2-у модель вибрало n покупців. Створіть і реалізуйте алгоритм, який
знаходить кількість костюмів і якої моделі треба пошити, якщо опитано m+n покупців.
Розв’язання.
Частка покупців, котрі вибрали першу модель, становить m /(m+n). Частка покупців, котрі вибрали другу
модель, становить n /(m+n). Швейна фабрика має пошити:
1-у
модель km /(m+n) одиниць та 2-у
модель kn /(m+n) одиниць.
program Models; {оголошення назви алгоритму}
var a1,a2,k,m,n: integer; {оголошення змінних величин: a1,a2,n, k,m: - це цілі числа}
begin {оголошення початку виконання дій алгоритму}
writeln('введіть кількість замовлених
костюмів 1<k<10000 а='); readln(k);
writeln('введіть кількість
покупців 1-ої моделі 1<m<3000); readln(m);
writeln('введіть кількість
покупців 2-ої моделі 1<n<3000); readln(n);
{оголошення про введення числа k - це дійсне число}
a1:=(k*m) div (m+n); {арифметичні дії над цілими n, k,m, і присвоєння результату a1}
a2:=(k*n) div (m+n); {арифметичні дії над цілими n, k,m, і присвоєння результату a2}
write('a1=',a1, 'одиниць; ', 'a2=', a2, 'одиниць.'); {виведення кіль-сті модельних костюмів }
end. {кінець виконання дій
алгоритму}.
Протестуйте
алгоритм для трійок цілих чисел (a; b; c; k)={(5; 1; 1), (3; 16; 20), (4581;
17; 29), (3181; 181; 59), (3900;
92; 30), (410; 19; 25).
Завдання 3.(4 бали). Син
з батьком домовилися зустрітися між k та m
годинами протягом
доби. Але у них існувала умова зустрічі: той, хто приходить першим на місце
зустрічі, чекає другого не більше n хв, після чого покидає місце зустрічі. Самостійно створіть
і реалізуйте алгоритм, який знаходить ймовірність зустрічі сина та батька.
Розв’язання.
Нехай х – момент приходу сина; у –
момент приходу батька; тоді умова зустрічі батька та сина записується
виразом: |x-y|=<n. Тоді -n=< x-y=<n, звідки отримаємо: y=<х+n; у>=x-n. Якщо А – подія, коли батько і син
зустрінуться за цієї умови, то фактом зустрічі буде точка вибрана із
заштрихованої 6-кутника. Тоді ймовірність зустрічі
Р(А)=(Площа 6-кутника):(площа квадрата)=(m-k) 2*602-(60m-60k- n)2/((m-k) 2*602)
program Meeting;
var k,m,n:
integer; p: real;
begin writeln(' введіть нижню межу на проміжку зустрічі: 10<k<20 k='); readln(k);
writeln(' введіть
верхню межу на проміжку зустрічі: 11<m<24
m='); readln(m);
writeln('
тривалість очікування в хвилинах 5<n<60 n='); readln(n);
p:=((m-k)*(m-k)*60*60-(60*m-60*k-n)*(60*m-60*k-n))/((m-k)*(m-k)*60*60);
write('p=',p); {виведення результату} end.
{кінець алгоритму}
Протестуйте
алгоритм для трійок дійсних чисел (k; m; n)={(15; 17.41), (8;
12; 80), (14; 17; 15), (18; 19; 15), (12; 15; 25).
Практична робота 4
Лінійні алгоритми мовою Pascal
Завдання 1. На конференцію
прибуде k делегацій, у кожній з них m
осіб. Організаторам конференції треба скласти
і реалізувати алгоритм, який знаходить кількість усіх зустрічей, які можуть
відбутися між: а) двома делегаціями конференції; б) між двома особами, які є
учасниками конференції; в) між трьома делегеціями; г) між трьома особами.
program Conferenz1; {оголошення назви
алгоритму}
var k,m,n:
integer; {оголошення змінних цілих величин k,m,n для
алгоритму}
begin writeln(' введіть кількість делегацій: 4<k<10 k='); readln(k); {ведення числа k}
writeln(' введіть кількість осіб в делегації: 3<m<12 m='); readln(m); {ведення числа m}
n:=(k-1)*k div 2; {обчислення кількості усіх двосторонніх зустрічей}
writeln('кількість усіх двосторонніх
зустрічей між', k, 'делегаціями: n=', n);
n:=(m*k-1)*m*k div
2; {обчислення кількості усіх двосторонніх
зустрічей між особами }
writeln('кількість усіх двосторонніх
зустрічей між', m*k, 'учасниками: n=', n);
n:=(k-2)* (k-1)*k div 6; {обчислення кількості
усіх тристоронніх зустрічей }
writeln('кількість усіх тристоронніх
зустрічей між', k, 'делегаціями: n=', n);
n:=(m*k-2)* (m*k-1)*m*k div 6; {обчислення кількості усіх тристоронніх зустрічей }
writeln('кількість усіх
тристоронніх зустрічей між', m*k, 'учасниками: n=', n); writeln; end.
Протестуйте
алгоритм для пар чисел (k; m)={(15; 17), (8;
12), (14; 15), (18; 10), (12; 15; 25).
Завдання 2. На конференцію
прибуде k делегацій. Організаторам
конференції треба скласти і реалізувати
алгоритм, який знаходить тривалість в годинах конференції, якщо на конференції відбудуться лише тристоронні зустрічі між делегаціями, і на кожну таку зустріч разом з перервою
витрачається m
хвилин, протягом цих хвилин одночасно можуть відбутися тільки n зустрічей.
Врахуовуйте, що по p хвилин проходитиме відкриття та закриття
конференції.
program
Conferenz2; {оголошення назви
алгоритму}
var k,m,n,p: integer; {оголошення змінних цілих величин k,m,n для
алгоритму}
begin writeln(' Введіть кількість делегацій: 4<k<20
k='); readln(k); {введення числа k}
writeln(' Введіть
тривалість однієї зустрічі: 4<m<60 m='); readln(m); {введення числа m}
writeln(' Введіть
кількість одночасних зустрічей: 3<n<20 n='); readln(n); { число n}
writeln(' Введіть
тривалість відкриття і закриття 15<p<60 p='); readln(p); { число p}
n:=m div 30 +n*(k-2)* (k-1)*k div (360*p); {обчислення часу тривалості конференції }
writeln('Тривалість конференції n=', n, 'год');
writeln; end.
Протестуйте
алгоритм для четвірок чисел (k; m; n; р)={(9; 20; 3; 30)=10
год, (10; 15;
3; 20)=10
год, (20; 20; 20; 30)=20
год, (15; 30; 5;
30)=10 год}.
Завдання 3. На бізнес-конференцію прибуде k делегацій, із яких тільки m делегацій матимуть лише тристоронні зустрічі, а усі інші учасники матимуть тільки двосторонні
зустрічі. Організаторам конференції треба скласти і реалізувати алгоритм, який
знаходить суму усіх внесків на банківський
рахунок конференції, якщо на конференції усі делегеції за усі свої тристоронні зустрічі між
делегаціями одноразово сплачують n доларів, і усі делегеції за усі двосторонні зустрічі одноразово сплачують
p доларів, Враховуйте, що на конференції не існує делегацій, у яких не проходитиме зустрічей на конференції.
program
Conferenz3; {оголошення назви
алгоритму}
var k,m,n,p: integer; {оголошення змінних цілих величин k,m,n для
алгоритму}
begin writeln(' Введіть кількість делегацій: 4<k<20
k='); readln(k); {введення числа k}
writeln(' Введіть
кількість делегацій для тристорон. зустрічей: 4<m<20 m='); readln(m);
writeln(' Введіть
тариф за тристоронні зустрічі: 1000<n<10000 n='); readln(n);
writeln(' Введіть
тариф за двосторонні зустрічі: 1500<p<60000 p='); readln(p);
n:=m*n + (k-m)*p; {обчислення cуми внесків конференції }
writeln(' cуми внесків від делегацій конференції n=', n, 'доларів');
writeln; end.
Протестуйте
алгоритм для четвірок чисел (k; m; n; р)={(20; 5;1000;
30000)=455 000 дол, (7; 3; 2000; 5000)=20 000 дол, (15; 9; 1200; 3700)=33000
год, (18; 10; 2500; 3000)=49000 дол}.
Завдання 4. (3 бали).
Самостійно скласти і реалізувати алгоритм, що знаходить окремо кількість чотиристоронніх договорів( кожна делегація за результатами тристоронньої зустрічі
отримує два лише договори) і окремо кількість двосторонніх договорів, які
отримують учасники конференції при умові завдання 3.
Практична
робота 5
Aлгоритми
мовою Pascal
Завдання 1. На конференцію приїхали рівно по k представників від m(не менше ніж 2) фірм-конкурентів по виробництву гри
"Саmрf", при
цьому, усі представники різних фірм є конкурентами. Відомо, що у кожного
учасника конференції рівно n конкурентів серед усіх інших учасників. Скласти алгоритм, який знаходить найбільшу
кількість учасників та найменшу
кількість фірм-конкурентів в конференції?
Розв’язання. Кількість учасників конференції дорівнює km осіб. З іншого боку, кількість конкурентів у одного
представника дорівнює k(m-1)= n, звідси маємо
рівність km = n + k, права частина якого є лінійний вираз відносно двох
змінних. Лінійний вираз р(k)= n + k досягає свого
найбільшого і найменшого значення на межах числового проміжка від 1 до n. Якщо k = n, то маємо
найбільше значення р(n)= n + n =2n, тому nm = 2n, звідси m = 2. Відповідь: 2n осіб, 2 фірми.
Алгоритм мовою Pascal
program МіnConkurent; var
k,m,n:integer; begin
writeln('введіть
число конкурентів в особи 2<n<109 n=');
readln(n);
write('найбільше:', 2*n,
'
осіб'); {вивід найбільшого
числа учасників}
write('найменше: 2
фірми'); {вивід найменшого числа учасників}
end. {оголошення кінця алгоритму}
Завдання 2.
На
конференцію приїхали рівно по k представників від m(не менше ніж
2) фірм-конкурентів по виробництву гри "Саmрf", при
цьому, усі представники різних фірм є конкурентами. Відомо, що у кожного
учасника конференції рівно n конкурентів серед усіх інших учасників. Скласти алгоритм, який знаходить найбільшу
кількість фірм-конкурентів і найменшу кількість представників в конференції?
Розв’язання. Кількість учасників конференції дорівнює km осіб. З іншого боку, кількість конкурентів у одного
представника дорівнює k(m-1)= n, звідси маємо
рівність km = n + k, права частина якого є лінійний вираз відносно двох
змінних. Лінійний вираз р(k)= n + k досягає свого
найбільшого і найменшого значення на межах числового проміжка від 1 до n. Якщо у
формулі р(k)= n + k, підставимо k = 1, то отримаємо найменше значення р(1)= n + 1 , тому
найбільше значення m = n+1, звідси n = m-1. Відповідь: n+1 фірм, 1 особа.
Алгоритм мовою Pascal
program МахConkurent; var
n:integer; begin
writeln('введіть
число конкурентів в особи 2<n<109 n=');
readln(n);
write('найбільше:' n+1, 'фірм'); {вивід
найбільшого числа фірм}
write('найменше: 1 представник від фірми'); {вивід
найменшого числа представників } end. {оголошення
кінця алгоритму}
Завдання 3.
Відомо, що книжкова полиця вміщає k однакових
товстих книг, але k+1-а книга вже не влазить. Так
само на неї можна поставити m однакових
тонких книг, а m+1 -а вже не влізе. Скласти
алгоритм, який знаходить можливість, щоб на полиці помістилися одночасно: n товстих та p тонких
книг.
Розв’язання. Якщо числовий вираз n/k +
p/m <=1, то
можна, якщо числовий n/k + p/m > 1, то не можна
помістити одночасно книги на полицю.
Алгоритм мовою Pascal (використовує повне розгалуження, «якщо-то, інакше»)
program BIBLIO; var k,m,n,p,h:real; begin
writeln('введіть число
товстих книг 2<k<109 k='); readln(k);
writeln('введіть число
тонких книг 2<m<109 m='); readln(m);
writeln('введіть
даних товстих книг 2<n<109 n='); readln(n);
writeln('введіть
даних тонких книг 2<p<109 p='); readln(p);
h:=(n/k)+(p/m);
if (h<1)
or (h=1) then write(' кнгиги можна помістити') {розгалуження для виводу результату}
else
write('не можна
помістити книги'); {інакше
то вивід результату не можна} writeln('h=', h); end.
Завдання 4. Самостійно скласти і реалізувати алгоритм
впорядкування виразів: (n/k)+(p/m)-(m/p)-(k/m);
та (р/k)+(n/m)-(k/n)-(n/p) в порядку
зростання для дробових чисел k,m,n,p.
Завдання 5. Самостійно скласти і реалізувати алгоритм
впорядкування виразів: (1/k)+(1/m)-1/p)-(1/n); та (1/k)+(1/p)-(1/m)-(1/n) в порядку зростання для дробових чисел k,m,n,p.
БАНК ЗАВДАНЬ
«Лінійні алгоритми»
1. Створити та реалізувати мовою програмування лінійний
алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) половину периметрa(р=а+b+c), площу(S=(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5), радіус описаного
кола (R=abc/4S), радіус вписаного кола(r=S/p). Вивести на екран шукані
величини.
2. Створити та реалізувати мовою
програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами
трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) усі висоти(Ha = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/a, Hb = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/b, Hc = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/c) трикутника.
Вивести на екран шукані величини.
3. Створити та реалізувати мовою
програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами
трикутника a, b, c (цe три дійсні числа – real, які вводяться з клавіатури) усі медіани
(ma = 0.5(2b2 +2c2-a2)0,5,
mb = 0.5(2a2 +2a2-b2)0,5),
mc = 0.5(2b2 +2a2-c2)0,5
трикутника. Вивести на екран
шукані величини.
4. Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм,
що за відомими фізичними величинами a1, m1, m2(дійсні числа)
і
законом збереження імпульсу a2=a1m1/m2 знаходить
прискорення другого фізичного об’єкта(тіла). Вивести на екран шукані величини.
5.
Створити та
реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за відомим ребром
куба а(дійсне число) знаходить площу
поверхні куба( S = 6a2
), об'єм куба (V = a3 ), діагональ куба (D=a(3)0.5), діагональ грані куба (L=a(2)0.5). Вивести на
екран шукані величини.
Немає коментарів:
Дописати коментар