понеділок, 19 березня 2018 р.

Лінійні алгоритми на мові Pascal


Практична робота 1 
 Лінійні алгоритми мовою Pascal




Завдання 1.(4 бали). Нехай R- це приблизна кількість риби у ставку(R>0), проте вона невідома. Одночасно виловити усю рибу в ставку неможливо. Тому першого дня зі ставка виловлюють  K риб(K>0), помічають їх і відпускають назад у ставок. Через день знову закидають сітку і виловлюють  M риб(M>0), серед яких виявляють  N помічених риб(0<N<=K). Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить приблизну кількість риб у ставку.
Розв’язання. Нехай у ставку R – риб, тоді K/R – це ймовірність виловити помічену рибу. Кількість помічених риб серед другого вилову приблизно дорівнює M*K/R =N. Звідси отримаємо приблизну кількість риб у ставку R =M*K/N риб.
program Fisher;             {назва    алгоритму}
var r,k,m,n: integer;      {оголошення  змінних величин: r,k,m,n - це цілі числа}
begin                                {початок виконання дій  алгоритму}
readln(k);                        {оголошення  про введення  числа k - це ціле число}
readln(m);                    {оголошення  про введення  числа m - це ціле число}
readln(n);                        {оголошення  про введення  числа n - це ціле число}
r:=k*m div n;    {арифметичні дії над цілими k,m,n  і присвоєння результату  r}
write(r);                 {оголошення  про виведення  числа r - це ціле число}
end.                              {кінець виконання дій      алгоритму}
Протестуйте його для трійок цілих чисел (K;M;N)={(2000;2400;1000), (2300;2500;1600), (5581;3159;2992), (4581;3159;2992), (2001;20001;2001), (2077;2166;1552)}.

Завдання 2.(4 бали). Із молока,  жирність якого становить а%(1<a<7) виготовляють сир жирністю b%(15<b<30).При цьому залишається сироватка жирністю с% (0,0001<c< 0,09).
Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість сиру m кг, що виходить із k тонн молока.
Розв’язання. Нехай із k тонн молока виходить m кг сиру. Маса жиру в k тоннах молока k*1000*(а/100) =10kа кг. Маса жиру в m кг сиру становить m*(b/100) кг.  Маса жиру в сироватці становить (k*1000-m)*(с/100).  Оскільки при переробці молока кінцевими продуктами є сир та сироватка, тоді складаємо рівняння для кількості жиру в обох продуктах:   m*(b/100) + (k*1000-m)*(с/100) =10kа, звідси  m =1000k(a-c)/(b-c)      
program Cheese;             {назва    алгоритму}
var a,b,c, k,m: real;      {оголошення  змінних величин: a,b,c, k,m: - це дійсні числа}
begin                                {початок виконання дій  алгоритму}
writeln('введіть жирність молока 1<a<5  а='); readln(a);
writeln('введіть жирність сиру 15<b<30  b='); readln(b);
writeln('введіть жирність сироватки 0.001<c<0.100, c='); readln(c);
writeln('введіть кількість молока 1<k<1000, k='); readln(k);
        {оголошення  про введення  числа  k - це дійсне число}
m:=1000*k*(a-c)/(b-c);    {арифметичні дії над дійсними a,b,c, k,  і присвоєння результату  m}
write(m);                 {оголошення  про виведення  числа m - це ціле число}
end.                              {кінець виконання дій      алгоритму}.
Протестуйте алгоритм для четвірок дійсних  чисел (a; b; c; k)={(5.5; 17.4; 0.1; 1), (3.89; 16.67; 0.086; 20), (4.581; 17.759; 0.029; 40.5), (3.181; 18.59; 39.92; 30), (4.1; 19.61; 0.08; 25).

 Завдання 3.(4 бали). Із молока,  жирність якого становить а%(1<a<7) виготовляють вершки k кг (1< k <100)  вершків, жирністю b%(20<b<60). Самостійно створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість молока m кг, жирність якого становить а%(1<a<7),  із якого вийшло  k кг (0.1< k <100)  вершків, жирністю b% (20<b<60).
Розв’язання. Нехай із m кг молока виходить k  кг  вершків. Маса жиру в m кг молока становить  0.01*а* m  Маса жиру в k кг вершків становить 0.01*b* k  кг. Оскільки при переробці молока кінцевими продуктами є вершки, тоді складаємо рівняння для кількості жиру в обох продуктах:   0.01*а* m  = 0.01*b* k.  Звідси   m = b* k/а, для b,k,а дійсних.

Протестуйте алгоритм для трійок дійсних  чисел (a; b; k)={(5.5; 27.4; 1), (3.89; 26.67; 3.86), (4.581; 37.759;  20.5), (3.181; 28.59;  30), (4.1; 39.61; 25).


Практична робота
«Лінійні алгоритми на мові Pascal»

Завдання 1. Скласти і реалізувати алгоритм  для знаходження кількості днів, за яку виконають сумісну роботу два програміста, якщо такий об’єм роботи перший програміст самостійно виконує за k днів, а другий програміст самостійно виконує за m днів.
program  Robota_1;                     {назва    алгоритму}
var  k,m: real;                             {оголошення  змінних величин: k,m – це дійсні числа}
begin                                                                                      { початок   виконання алгоритму}
  writeln( 'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m);    { введення двох чисел}
   k:=(k*m)/(k+m);                                                            { обчислення за формулою}
writeln('Разом виконають за ', k, ' днів');                   { виведення результату}
end.                                                                                     {закінчення алгоритму}
Протестуйте алгоритм для  таких значень  k i m: а)12 i 8; б)3,2 i  2,4; в)6,5 i 2,6; г)42 і36; д)40,30 і 40,45;  е)20 і 16; є)80 і 84.

Завдання 2. Скласти і реалізувати алгоритм  для знаходження справжньої маси монети, якщо її зважували на бракованих терезах з нерівними плечами, і при викладенні гирьок на першій чашечці, то маса монети на протилежній чашечці становила k грам, а при викладанні гирьок на другій чашечці терезів маса монети на протилежній чашечці становила  m грам.
program  Robota_2;                     {назва    алгоритму}
var  k,m: real;                             {оголошення  змінних величин: k, m – це дійсні числа}
begin                                                                                      { початок  виконання  алгоритму}
  writeln( 'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m);    { введення двох чисел}
   k:=sqrt(k*m);                                                                 { обчислення за функцією квадратного кореня}
writeln('Cправжня маса монети: ', k, '  грам);                   { виведення результату}
end.                                                                                     {закінчення алгоритму}
Протестуйте алгоритм для  таких значень  k i m: а)12 i 8; б)3,2 i  2,4; в)6,5 i 2,6; г)42 і36; д)40,30 і 40,45;  е)20 і 16; є)80 і 84.

Завдання 3. Є три гаманці: татчин, мамчин, сина. У татовому гаманці: k грн, у маминому гаманці  m  грн. Бабуся запитала внучка, яку б ти хотів мати cуму грошей у своєму гаманці і запропонувала чотири можливі варіанти: 1) середнє арифметичне грошей у двох гаманцях, що мають  k+1000  грн і m-1000  грн відповідно; 2) середнє геометричне грошей, що у двох гаманцях, котрі мають  k-2000 грн і m+2000  грн відповідно; 3)середнє квадратичне грошей у двох гаманцях, котрі мають  k-3000 грн і m+3000  грн відповідно; 4) середнє гармонійне грошей у двох гаманцях, котрі мають  k+4000 грн і m-4000  грн відповідно. Для внучка бабусі скласти і реалізувати алгоритм  для впорядкування  від найбільшого до найменшого названих бабусею чотирьох грошових величин.
program  Robota_3;                     {назва    алгоритму}
var  k,m,n: real;                             {оголошення  змінних величин: k, m, n – це дійсні числа}
begin                                                                                      { початок  виконання  алгоритму}
  writeln( 'k='); readln(k); writeln( 'm='); readln(m);    { введення двох чисел}
   n:=sqrt(((k-3000)*(k-3000)+(m+3000)*(m+3000))*0.5);   {обчислення за фор-лою серед-ого квадр-ного}
writeln('Cереднє квадратичне: ', n, '  грн ');                   { виведення результату}
   n:= ((k+1000)+(m-1000))*0.5;   {обчислення за фор-лою серед-ого арифметичного}
writeln('Cереднє арифметичне: ', n, '  грн ');                   { виведення результату}
   n:=sqrt((k-2000)*(m+2000));   {обчислення за фор-лою серед-ого геометр-ного}
writeln('Cереднє геометричне: ', n, '  грн ');                   { виведення результату}
   n:=2*((k+4000)*(m-4000))/ ((k+4000)+(m-4000))   ;   {обчислення за фор-лою серед-ого гарм-ного}
writeln('Cереднє гармонійне: ', n, '  грн ');                   { виведення результату}
end.                                                                                     {закінчення алгоритму}
Протестуйте алгоритм для  таких значень  k i m: а)10000 i 80000; б)300000 i  400000; в)600500 i 900600.




Практична робота 3
Лінійні алгоритми мовою Pascal

Завдання 1.(4 бали). Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить скільки треба досипати a кг солі до k  кг водного m% розчину, щоб отримати водний розчин з концентрацією n %.
Розв’язання. Нехай у розчин треба досипати  a кг солі. Маса солі у початковому розчині становить 0.01mk   кг. Маса солі у новому розчині становить 0.01n(k +а). Тоді маємо рівняння: 0.01n(k +а)= 0.01mk+а.  Звідси, маємо а =0.01k(m- n)/(0.01n -1)
program SaltSolution;             { оголошення  назви    алгоритму}
var a,k,m,n: real;                 {оголошення  змінних величин: а,k,m,n - це дійсні числа}
begin                             {початок виконання дій   алгоритму}
writeln('введіть початкову масу води 1<k<5000  k='); readln(k);
writeln('введіть початковий відсоток концентрації солі у воді 1<m<10 m='); readln(m);
writeln('введіть кінцевий відсоток концентрації солі у воді 10<m<60  n='); readln(n);
a:=0.01*k*(m- n)/(0.01*n -1); {арифм-чні дії над дійсними k,m,n  і присвоє-я резуль-ту  a}
write(a , 'кг');                                   {оголошення  про виведення  числа a - це ціле число}
end.                                   {кінець виконання дій      алгоритму}
Протестуйте його для трійок дійсних чисел (k;m;n)={(200; 2; 12), (300;2.5;16), (5500;3;29), (581; 3; 9), (200; 1.8; 20), (1000; 1.6; 2)}.

Завдання 2.(4 бали). Швейна фабрика має пошити  k  костюмів  двох моделей. Для визначення того, скільки костюмів і якої моделі треба пошити провели опитування серед покупців.  Результати опитування: 1-у модель вибрало  m  покупців;  2-у модель вибрало  n покупців.  Створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить кількість костюмів і якої моделі треба пошити, якщо опитано  m+n покупців. 
Розв’язання. Частка покупців, котрі вибрали першу модель, становить  m /(m+n). Частка покупців, котрі вибрали другу модель, становить  n /(m+n).  Швейна фабрика має пошити:
1-у модель   km /(m+n) одиниць та  2-у модель   kn /(m+n) одиниць.
program Models;                                {оголошення  назви    алгоритму}
var a1,a2,k,m,n: integer;         {оголошення  змінних величин: a1,a2,n, k,m: - це цілі числа}
begin                                              {оголошення початку виконання дій  алгоритму}
writeln('введіть кількість  замовлених  костюмів 1<k<10000  а='); readln(k);
writeln('введіть кількість покупців 1-ої моделі  1<m<3000); readln(m);
writeln('введіть кількість покупців 2-ої моделі  1<n<3000); readln(n);
        {оголошення  про введення  числа  k - це дійсне число}
a1:=(k*m) div (m+n); {арифметичні дії над цілими n, k,m,  і присвоєння результату  a1}
a2:=(k*n) div (m+n);  {арифметичні дії над цілими n, k,m,  і присвоєння результату  a2}
write('a1=',a1, 'одиниць; ', 'a2=', a2, 'одиниць.'); {виведення  кіль-сті модельних костюмів }
end.                              {кінець виконання дій      алгоритму}.
Протестуйте алгоритм для трійок цілих  чисел (a; b; c; k)={(5; 1;  1), (3; 16; 20), (4581; 17; 29), (3181; 181; 59), (3900; 92; 30), (410; 19; 25).

Завдання 3.(4 бали). Син з батьком домовилися зустрітися між  k та m годинами протягом доби. Але у них існувала умова зустрічі: той, хто приходить першим на місце зустрічі,  чекає другого не більше n хв, після чого покидає місце зустрічі. Самостійно створіть і реалізуйте алгоритм, який знаходить ймовірність зустрічі сина та батька.  
Розв’язання. Нехай х – момент приходу сина;  у – момент приходу батька; тоді умова зустрічі батька та сина записується виразом:  |x-y|=<n. Тоді -n=< x-y=<n,  звідки отримаємо: y=<х+n;  у>=x-n.  Якщо А – подія, коли батько і син зустрінуться за цієї умови, то фактом зустрічі буде точка вибрана із заштрихованої 6-кутника. Тоді ймовірність зустрічі
 Р(А)=(Площа 6-кутника):(площа квадрата)=(m-k) 2*602-(60m-60k- n)2/((m-k) 2*602)
program Meeting;
var k,m,n: integer;   p: real;
begin  writeln(' введіть нижню межу  на проміжку зустрічі: 10<k<20  k='); readln(k);
writeln(' введіть верхню межу на проміжку зустрічі: 11<m<24  m='); readln(m);
writeln(' тривалість очікування в хвилинах  5<n<60  n='); readln(n);
p:=((m-k)*(m-k)*60*60-(60*m-60*k-n)*(60*m-60*k-n))/((m-k)*(m-k)*60*60);
write('p=',p);  {виведення результату}      end. {кінець  алгоритму}
Протестуйте алгоритм для трійок дійсних  чисел (k; m; n)={(15; 17.41), (8; 12; 80), (14; 17; 15), (18; 19; 15), (12; 15; 25).


Практична робота 4
Лінійні алгоритми мовою Pascal

Завдання 1. На конференцію прибуде k делегацій, у кожній з них  m осіб. Організаторам конференції треба скласти і реалізувати алгоритм, який знаходить кількість усіх зустрічей, які можуть відбутися між: а) двома делегаціями конференції; б) між двома особами, які є учасниками конференції; в) між трьома делегеціями; г) між трьома особами.
program Conferenz1;                        {оголошення  назви    алгоритму}
var k,m,n: integer;                {оголошення  змінних цілих величин   k,m,n для  алгоритму}           
begin  writeln(' введіть кількість делегацій: 4<k<10  k='); readln(k);      {ведення числа k}
writeln(' введіть кількість осіб в делегації:  3<m<12  m='); readln(m);    {ведення числа m}
n:=(k-1)*k div 2;                                       {обчислення кількості усіх двосторонніх зустрічей}
writeln('кількість усіх двосторонніх зустрічей між', k, 'делегаціями:  n=', n);
n:=(m*k-1)*m*k div 2;    {обчислення кількості усіх двосторонніх зустрічей між особами }
writeln('кількість усіх двосторонніх зустрічей між', m*k, 'учасниками:  n=', n);
n:=(k-2)* (k-1)*k div 6;                 {обчислення кількості усіх тристоронніх зустрічей }
writeln('кількість усіх тристоронніх зустрічей між', k, 'делегаціями:  n=', n);
n:=(m*k-2)* (m*k-1)*m*k div 6;    {обчислення кількості усіх тристоронніх зустрічей }
writeln('кількість усіх тристоронніх зустрічей між', m*k, 'учасниками:  n=', n);   writeln; end.
Протестуйте алгоритм для пар  чисел (k; m)={(15; 17), (8; 12), (14; 15), (18; 10), (12; 15; 25).

Завдання 2. На конференцію прибуде k делегацій. Організаторам конференції треба скласти і реалізувати алгоритм, який знаходить тривалість в годинах конференції, якщо  на конференції відбудуться  лише тристоронні зустрічі між делегаціями,  і на кожну таку зустріч разом з перервою витрачається  m хвилин, протягом  цих хвилин  одночасно можуть відбутися  тільки  n зустрічей. Врахуовуйте, що по p хвилин  проходитиме відкриття та закриття конференції.
 program Conferenz2;                        {оголошення  назви    алгоритму}
var k,m,n,p: integer;                {оголошення  змінних цілих величин   k,m,n для  алгоритму}           
begin  writeln(' Введіть кількість делегацій: 4<k<20  k='); readln(k);      {введення числа k}
writeln(' Введіть тривалість однієї зустрічі: 4<m<60  m='); readln(m);  {введення числа m}
writeln(' Введіть кількість  одночасних  зустрічей:  3<n<20  n='); readln(n);    { число n}
writeln(' Введіть тривалість  відкриття і закриття 15<p<60  p='); readln(p);    { число p}
n:=m div 30 +n*(k-2)* (k-1)*k div (360*p);         {обчислення  часу тривалості  конференції }
writeln('Тривалість  конференції  n=', n, 'год');
writeln; end.
Протестуйте алгоритм для четвірок чисел (k; m; n; р)={(9; 20; 3; 30)=10 год, (10; 15; 3; 20)=10 год, (20; 20; 20; 30)=20 год, (15; 30; 5;  30)=10 год}.

Завдання 3. На бізнес-конференцію прибуде k делегацій, із яких тільки m делегацій матимуть лише тристоронні зустрічі, а  усі інші учасники матимуть тільки двосторонні зустрічі.  Організаторам конференції треба скласти і реалізувати алгоритм, який знаходить суму усіх внесків  на банківський рахунок  конференції, якщо  на конференції усі делегеції  за усі свої тристоронні зустрічі між делегаціями одноразово сплачують n доларів,  і усі делегеції  за усі двосторонні зустрічі одноразово сплачують p доларів,  Враховуйте, що  на конференції не існує делегацій, у яких не  проходитиме  зустрічей на конференції.
 program Conferenz3;                        {оголошення  назви    алгоритму}
var k,m,n,p: integer;                {оголошення  змінних цілих величин   k,m,n для  алгоритму}           
begin  writeln(' Введіть кількість делегацій: 4<k<20  k='); readln(k);      {введення числа k}
writeln(' Введіть кількість делегацій для тристорон. зустрічей: 4<m<20  m='); readln(m); 
writeln(' Введіть тариф за тристоронні зустрічі:  1000<n<10000  n='); readln(n);    
writeln(' Введіть тариф за двосторонні зустрічі:  1500<p<60000  p='); readln(p);    
n:=m*n + (k-m)*p;         {обчислення  cуми внесків  конференції }
writeln(' cуми внесків від делегацій  конференції  n=', n, 'доларів');
writeln; end.
Протестуйте алгоритм для четвірок чисел (k; m; n; р)={(20; 5;1000; 30000)=455 000 дол, (7; 3; 2000; 5000)=20 000 дол, (15; 9; 1200; 3700)=33000 год, (18; 10; 2500; 3000)=49000 дол}.


Завдання 4.  (3 бали). Самостійно скласти і реалізувати алгоритм, що  знаходить окремо кількість чотиристоронніх  договорів( кожна делегація  за результатами тристоронньої зустрічі отримує два лише договори) і окремо кількість двосторонніх договорів, які отримують учасники конференції при умові завдання 3. 



Практична робота 5
Aлгоритми мовою Pascal

Завдання 1.  На конференцію приїхали рівно по k представників від m(не менше ніж 2) фірм-конкурентів по виробництву гри "Саmрf", при цьому, усі представники різних фірм є конкурентами. Відомо, що у кожного учасника конференції рівно  n конкурентів серед усіх інших учасників.  Скласти алгоритм, який знаходить найбільшу кількість учасників  та найменшу кількість фірм-конкурентів в конференції?
 Розв’язання.  Кількість учасників конференції дорівнює km осіб. З іншого боку, кількість конкурентів у одного представника дорівнює k(m-1)= n, звідси маємо рівність km =  n + k, права частина якого є лінійний вираз відносно двох змінних. Лінійний вираз р(k)= n + k досягає свого найбільшого і найменшого значення на межах числового проміжка від 1 до n. Якщо   k = n, то маємо найбільше значення р(n)= n + n =2n, тому  nm = 2n, звідси  m = 2. Відповідь: 2n осіб, 2 фірми.
Алгоритм мовою Pascal
program МіnConkurent;    var k,m,n:integer;    begin
writeln('введіть число конкурентів  в особи 2<n<109  n='); readln(n);
write('найбільше:', 2*n, ' осіб');  {вивід найбільшого числа учасників}
write('найменше: 2 фірми'); {вивід найменшого числа учасників}
end.                              {оголошення кінця алгоритму}

Завдання 2.  На конференцію приїхали рівно по k представників від m(не менше ніж 2) фірм-конкурентів по виробництву гри "Саmрf", при цьому, усі представники різних фірм є конкурентами. Відомо, що у кожного учасника конференції рівно  n конкурентів серед усіх інших учасників.  Скласти алгоритм, який знаходить найбільшу кількість фірм-конкурентів і найменшу кількість представників в конференції?
 Розв’язання.  Кількість учасників конференції дорівнює km осіб. З іншого боку, кількість конкурентів у одного представника дорівнює k(m-1)= n, звідси маємо рівність km =  n + k, права частина якого є лінійний вираз відносно двох змінних. Лінійний вираз р(k)= n + k досягає свого найбільшого і найменшого значення на межах числового проміжка від 1 до n. Якщо   у формулі р(k)= n + k,  підставимо k = 1, то отримаємо найменше значення р(1)= n + 1 , тому найбільше значення m = n+1, звідси  n = m-1. Відповідь: n+1 фірм, 1 особа.
Алгоритм мовою Pascal
program МахConkurent;    var n:integer;    begin
writeln('введіть число конкурентів  в особи 2<n<109  n='); readln(n);
write('найбільше:' n+1, 'фірм');  {вивід найбільшого числа фірм}
write('найменше: 1 представник від фірми'); {вивід найменшого числа представників }   end.   {оголошення кінця алгоритму}

Завдання 3. Відомо, що книжкова полиця вміщає k однакових товстих книг, але k+1-а книга вже не влазить. Так само на неї можна поставити m однакових тонких книг, а m+1 -а вже не влізе. Скласти алгоритм, який знаходить можливість, щоб на полиці помістилися одночасно: n товстих та p тонких книг.
Розв’язання.  Якщо числовий вираз  n/k + p/m <=1, то можна, якщо  числовий  n/k + p/m > 1, то не можна помістити одночасно книги на полицю.
Алгоритм мовою Pascal (використовує повне розгалуження, «якщо-то, інакше»)
program BIBLIO;    var k,m,n,p,h:real;    begin
writeln('введіть число товстих книг 2<k<109  k='); readln(k);
writeln('введіть число тонких книг 2<m<109  m='); readln(m);
writeln('введіть даних товстих книг 2<n<109  n='); readln(n);
writeln('введіть даних тонких книг 2<p<109  p='); readln(p);  h:=(n/k)+(p/m);
 if  (h<1) or (h=1) then write(' кнгиги можна помістити') {розгалуження для виводу результату}
else  write('не можна помістити книги');  {інакше то вивід результату не можна} writeln('h=', h); end.

Завдання 4. Самостійно скласти і реалізувати алгоритм впорядкування виразів: (n/k)+(p/m)-(m/p)-(k/m); та (р/k)+(n/m)-(k/n)-(n/p) в порядку зростання для дробових чисел k,m,n,p.
Завдання 5. Самостійно скласти і реалізувати алгоритм впорядкування виразів: (1/k)+(1/m)-1/p)-(1/n); та (1/k)+(1/p)-(1/m)-(1/n) в порядку зростання для дробових чисел k,m,n,p.




БАНК ЗАВДАНЬ «Лінійні алгоритми»


1.     Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури) половину периметрa(р=а+b+c), площу(S=(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5), радіус описаного кола (R=abc/4S), радіус вписаного кола(r=S/p).  Вивести на екран шукані величини.
2.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури) усі висоти(Ha = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/a, Hb = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/b, Hc = 2(p(p-a)(p-b)(p-c))0,5)/c)  трикутника.  Вивести на екран шукані величини.
3.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за трьома відомими сторонами трикутника a, b, c e три дійсні числа – real, які  вводяться з клавіатури)   усі медіани (ma = 0.5(2b2 +2c2-a2)0,5, mb = 0.5(2a2 +2a2-b2)0,5), mc = 0.5(2b2 +2a2-c2)0,5 трикутника.  Вивести на екран шукані величини.
4.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що за відомими фізичними величинами a1, m1, m2(дійсні  числа)   і законом збереження імпульсу a2=a1m1/m2 знаходить прискорення другого  фізичного об’єкта(тіла).  Вивести на екран шукані величини.  

5.    Створити та реалізувати мовою програмування лінійний алгоритм, що знаходить за відомим ребром куба а(дійсне число) знаходить площу поверхні куба( S = 6a2 ), об'єм куба (V = a3 ), діагональ куба (D=a(3)0.5), діагональ грані куба (L=a(2)0.5).  Вивести на екран шукані величини. 

Немає коментарів:

Дописати коментар