вівторок, 7 квітня 2020 р.

2ч. Дистанційна освіта під час карантину







Інформатика. Дистанційна освіта під час карантину




 27.04.2020 -  15.05.2020 


І-МЕ, І-ЮК, І-Л курси( 8 класи)


****************

27.04.2020. Тема: Планування проектної діяльності
0)Осмислити теоретичний матеріал на сторінці:
https://inf8klas.blogspot.com/2020/04/blog-post.html
1) Самостійна пошуково-аналітична оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Електронного словника ідей 2020»
Завдання: У чому сенс цього практичного завдання? Потрібно самостійно оформити декілька практичних ідей(до 5 ідей) для саморозвитку і отримання персонального досвіду,  які потім розташувати відповідно до своїх інтересів за рейтингом власних пріоритетів.  
 Зразок  оформлення ідей в  таблиці в текстовому редакторі:
Словник ідей   Кмета Макса    Клас:_ 8 Д _Дата: 07.04.2020
Назва
ідеї
Знання
для здійснення ідеї
Джерела
реалізації
ідеї
Результати
реалізації
ідеї
Мета
ідеї
Автор
ідеї,
клас
1
Самарі
гуманоїдів
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google Конструктор Lego
Презентація зі списком
електронних
джерел та зразків
з робототехніки
Пошук
закладів
освіти з робототехніки
 Кмет Максим,
8 Д клас
2
Хронологія
Князів
Стародавнього
Києва
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google
Довідники з історії

Сайти зі списком відео про біографії
Київських
Князів.
Вивчення біографії
визначних
осіб
 Кмет Максим,
8 Д клас
3
Винаходи
в ІТ-сфері
ХХ століття
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google
Портфоліо
та список файлів
Вивчення
Інформац.
технологій
Кмет Вадим,
9 Д клас
4
Винаходи
NASA
ХХ століття
Вікіпедія
Довідники з історії
Портфоліо та список файлів
Вивчення
космічних
технологій
Кмет Валим,
9 Д клас

Довідкова інформація для осмислення та використання під  час роботи над «Словником ідей-2020»
Ідея (дав.-гр. εἶδος (ейдос), грец. ιδέα — початок, принцип) — форма духовно-пізнавального відображення певних закономірних зв'язків та відношень зовнішнього світу, спрямована на його перетворення.
За своєю логічною будовою ідея є формою мислення, різновид поняття, зміст якого своєрідно поєднує в собі як об'єктивне знання про наявну дійсність, так і суб'єктивну мету, спрямований на її перетворення.
 Результат практичної роботи, це створена і заповнена вами «жива» таблиця в текстовому редакторі(попереджаю, не скріншот), яка надсилається файлом з іменем «Ідеї_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива» інтелектуальна онлайн-картка її скріншот  надсилається файлом з іменем «Картка2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

04.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1)Самостійна проектна оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Економії знань-2020»


Зразок-демонстрація учнівського міні-проекту: "Опитувальник-2020"
Опитувальник користувачів соціальних мереж
1.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

 Пост
Картинка
Диктант
Фільм
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




2.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Документ 
Інфографіка
Музика
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео


3.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Вікі
Фотографія
Джингл
Інтерв’ю
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




4.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Обговорення  
Аватарка
Гімн
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




5.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Музичний
логотип
Gif-файл
Спот-реклама
Онлайн-
трансляція
Текст
Зображення
Аудіо
Відео



Міні-проект "Опитувальник-2020" виконувати не треба, це тільки демонстрація реалізованого в мережі успішного учнівського міні-проекту.
Опитувальник користувачів соціальних мереж

Завдання: Самостійно створити ментальну карту та таблицю на тему: «Обчислювальні пристрої ХХ ст.» в довільному онлайн-сервісі:
·         Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·         Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань (ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·         Сервіс для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під час роботи над «Економією знань».
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем «Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
1) https://learningapps.org/watch?v=pdik9o45t18(формати графіки)
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива» інтелектуальна онлайн-картка її скріншот  надсилається файлом з іменем «Картка3_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

12.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1)    Самостійна проектна оффлайн-робота  робота в асинхроному режимі «Економії  уваги»
Завдання: Самостійно створити  інтелектальну  карту або інфографіку  на тему: «Компютери ХХ ст.» в довільному онлайн-сервісі:
·         Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·         Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань (ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·         Сервіс для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під час роботи над «Економією уваги». Зразки інфографіки http://inf11klas.blogspot.com/2020/02/blog-post_5.html
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:


Інтелектуальна карта – це схема/ діаграма, призначена для візуалізації інформації під час її обробки людиною. Головна особливість ІК полягає в тому, що її окремі елементи пов’язуються, головним чином, асоціативними зв’язками, найбільш звичними для людського мислення і пам’яті. Інтелектуальні карти охоплюють і допомагають записати, запам’ятати, з’ єднати і вивести інформацію візуально.

Mind Map - інтелект-карти ( в перекладі з англ. мови - розумові карти чи карти розуму), були винайдені американським ученим Тоні Бьюзеном. Англійський психолог, відомий дослідник із проблем інтелекту, психології навчання і проблем мислення Тоні Бьюзен значно спростив техніку побудови інтелект-карт для дітей, а також зробив їх такими, що будуються навколо центральної думки або проблеми. Саме така технологія вперше була представлена світу весною 1974 року у його книзі «Супермислення».
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем «Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
 Завдання: https://learningapps.org/watch?v=puaeh2p0j17(кросворд)
Результат цієї роботи, це створений вами «живий» заповнений кросворд,  його скріншот  надсилається файлом з іменем «Кросворд2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

19.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1) Самостійна проектна оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Хронометра мрій -2020»
Завдання: Самостійно створити інтелектальну  карту або інфографіку  або таблицю на тему: «Хронологія розвитку моєї персональної мережі в 2020 році» в довільному онлайн-сервісі або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під роботи над «Хронометрією мрій».
Перелік додатків  для персональної мережі:
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:
2)Завдання(онлайн): а)Розпізнати графічний редактор:
https://learningapps.org/view3936302(вікно інтерфейсу графічного редактора)
б)Розпізнати  інструменти графічного редактора
https://learningapps.org/view4153585(інструменти графічного редактора)
в)Розпізнати ефекти анімації в презентаціях
Результат цієї роботи, це створений і заповнений вами «живий»  тест,  його скріншоти  надсилаються файлом з іменем «Тест2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

Завдання(онлайн): Огляньте онлайн фото-редактор https://pixlr.com/e  та створіть в ньому електронне фото-самарі «Останній дзвоник -2020»
Результат цієї роботи, це створений вами «живе» самарі,  його скріншоти  надсилаються файлом з іменем «Самарі3_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************




************додатки для проектної роботи***************



Перелік
демонстративно-емоційних акцій,
просторово-часових подій
під час міні-проекту:
майдан; промоція;  інтерв’ю; привітання; акція-виголошення; форум; трієнале; сайт; блог; аукціони знахідок; словник лексикону; обміни; бієнале; дійство; відео-канал; грід-канал;  перформанс; флешмоб; локація; фестиваль; карнавал; виступи; ленд-арт; відео-арт; хеппенінг; інсталяція; протест; есеї; аудіо-монолог з самим собою; демонстрація; шоу-плакатів; суботник; відео-стрім; словник ідей; відео-конференція;  акценти; презентація; річниця; павійльйон; лабораторія; месендж; зустрічі; тижневик; сценарії; місячник; думки; роздуми; переписи; інтесиви; одноденик; день пам’яті; залучення досвіду; виставки; відео-ролики; фотовиставки; читальні;  ярмарки; захід; партнерство; бесіди; збірки творів; майстер-класи; консульство; посольство; інтервали; публікації; оформлення; виклад; рухи; платформи; тощо.

Перелік
можливих назв
для міні-проектів

Діалоги; Проекції;  Реконструкції; Майбутнє вже настало; Минуле: кого ми забули; Нові інтервали; Ракурс; Орієнтації; Поза простором та часом; Сила історії; З позиції досвіду; Диспропорція;  Записи; Шедеври; Нова хвиля; Резерви; Стрічки; Резонанси; Секрети; Інтеграції; Абоненти; Неймовірність; Жорна часу; Ідеї; Майдани; Простір дитинства; Трансформації; Оточення; Портрети; Імітації; Ідентичності; Метаморфози; Самобутність; Тутешні; Оптимуми; Візіобачення; Узагальнення; Тамтешні; Пошуки; Поза межами; Ситуації; Акценти; Ревізії; Творення; Рекорди; Подібності; Посередники; Терени життя; Спогади; Фрагменти; Стіни; Ейфорія; Легендарні; Первинність;  Речі; Новий реалізм; Лаконічність; Контрасти; Розмови; Зразки; Тенденції; Усвідомлення; Принти; Унікальні; Сподівання; Метафори; Літаючий дах; Уявлення; Регулярність; Факти; Місто; Буденність; Імідж; Світогляди; Перепони; Категорії; Кодекс честі і гордості; Перетворення; Галереї; Левітації; Нові зв’язки; Фрески; Праобрази; Визнання; Масштабність; Таланти; Фільми;  Інтерпретації; Прокат;  Месенджери; Анімації; Насичення; Точка відліку;  Ролі; Інші формати;  Інтерв’ю; Жанри; Прагнення; Без  стороннього; Міркування; тощо.

Перелік
можливих гасел
для міні-проектів
 Як вразити учасників; Думайте відчуттями, відчувайте думками; Маніфестуйте ідеї; Будьте учасниками; Міркуйте глобально, дійте локально; тощо.





Немає коментарів:

Дописати коментар