субота, 20 жовтня 2018 р.

Створення відеоролика "Хмарні технології"


Практична робота 5. Створення відео-ролика
Завдання. 1 підготовчий етап. Створити презентацію за наступним сценарієм.
2 етап. Накопичення даних. Зберегти усю презентацію на Диску D у власну папку форматі графічного зображення «Хмарні технології.png».
3 етап. Створення  ролика. У відеоредакторі «Кіностудія Windows Live» створити проект «Хмарні технології» на основі слайдів збереженої презентації. 
Застосувати:  1)Заголовок до відео з титрами про авторів. 2)Анімаційні переходи  та масштабування до  кадрів;  3)Музичний супровід під час трансляції кадрів. 4)тривалість трансляції окремих кадрів. 5) Переглянути  відео і виправити помилки; 5) Зберегти проект як проект і зберегти як фільм з назвою «ПІБ учня клас».
Виконати: Після збереження відео у форматі фільму виконайте трансляцію його на відеоплеєрі. Це потокове відео знову закачати  у відеоредактор і розрізати  його на три окремі серії. Кожну серію позначити заголовком з титрами: «Серія 1»(1-4 слайди),  «Серія 2»(4-8слайди), «Серія 3»(9-13 слайди)
4 етап. Демонстрація усіх серій відеоролика. Запустити перегляд ролика на весь екран монітора.
Сценарій учнівського відеоролика  «Персональне електронне середовище»
Слайд 1. Заголовок: Персональне електронне середовище (анімований). Підзаголовок: П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: фото, що містить емблеми електронних середовищ для колективного використання МS Office, LibreOffice та інші.
Слайд 2. Заголовок: Що означає термін «хмарні технології»?  Ілюстрації: схема змісту персональної хмари.
Слайд 3. Заголовок: Що означає термін «електронний календар користувача»? Ілюстрації: скріншоти, на яких є електронні календарі.
Слайд 4. Заголовок: Що означає термін «хмарний диск»? Ілюстрації: ілюстрація зразків піктограм хмарних  дисків в Інтернеті.
Слайд 5. Заголовок: Що означає термін «хмарний сервіс»? Ілюстрації: піктограми мережних додатків хмарного сервісу. Список хмарних додатків.
Слайд 6. Заголовок:   Як створити персональну базу знань за допомогою  хмарного сервісу?   Ілюстрації: скріншоти зразків  учнівських блогів.
Слайд 7. Заголовок: Що означає термін «навігація в базі знань»? Ілюстрації: скріншот змісту персональної бази знань користувача.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Для чого потрібна «адресна книга» в хмарному сервісі користувача? Ілюстрації: скріншот  адресної книги з її вмістом.
Слайд 9. Заголовок:  Як можна використати месенджер в колективній роботі над проектом? Ілюстрації: скріншот викорастання месенджерів в Інтернеті.
Слайд 10. Заголовок:  Якими способами здійснити обмін відео-файлами під час роботи над колективним проектом?   Ілюстрації: скріншот змісту персонального YouTube-каналу   
Слайд 11. Заголовок: Як  використати відео-канал в YouTube для  персонального навчання? Ілюстрації: фото навчальних  відео-об’єктів на персональній сторінці в YouTube.
Слайд 12. Заголовок:   Як  використати безкоштовні освітні послуги навчального ресурсу  Прометеус для поглибленого вивчення предметів?  Ілюстрації: скріншот сторінки, на якій відображено онлайн курси на веб-сторінці.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією):  Як розв’язати  в мережі складну математичну задачу чи рівняння? Ілюстрації: скріншот сторінки математ. процесора Wolfram Alfa в Інтернеті з графіком будь-якого рівняння.

Немає коментарів:

Дописати коментар