Практична робота 5.
Створення відео-ролика
Завдання. 1
підготовчий етап. Створити
презентацію за наступним сценарієм.
2 етап. Накопичення даних. Зберегти усю презентацію на Диску D у власну папку форматі графічного зображення «Хмарні
технології.png».
3 етап.
Створення ролика. У відеоредакторі «Кіностудія Windows Live» створити проект «Хмарні
технології» на основі слайдів
збереженої презентації.
Застосувати: 1)Заголовок
до відео з титрами про авторів. 2)Анімаційні переходи та масштабування до кадрів; 3)Музичний супровід під час трансляції кадрів.
4)тривалість трансляції окремих кадрів. 5) Переглянути відео і виправити помилки; 5) Зберегти проект
як проект і зберегти як фільм з назвою «ПІБ учня клас».
Виконати: Після збереження
відео у форматі фільму виконайте трансляцію
його на відеоплеєрі. Це потокове відео
знову закачати у відеоредактор і
розрізати його на три окремі серії.
Кожну серію позначити заголовком з титрами: «Серія 1»(1-4 слайди), «Серія 2»(4-8слайди), «Серія 3»(9-13 слайди)
4
етап. Демонстрація усіх серій відеоролика.
Запустити
перегляд ролика на весь екран монітора.
Сценарій учнівського відеоролика «Персональне електронне середовище»
Слайд
1.
Заголовок: Персональне електронне середовище (анімований).
Підзаголовок: П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата
створення. Ілюстрації: фото, що
містить емблеми електронних середовищ для колективного використання МS Office,
LibreOffice та інші.
Слайд
2.
Заголовок: Що означає
термін «хмарні технології»? Ілюстрації:
схема змісту персональної хмари.
Слайд
3.
Заголовок: Що означає термін «електронний календар користувача»? Ілюстрації: скріншоти, на яких є
електронні календарі.
Слайд
4.
Заголовок: Що означає термін
«хмарний диск»? Ілюстрації: ілюстрація зразків піктограм хмарних дисків в Інтернеті.
Слайд
5.
Заголовок: Що означає термін «хмарний сервіс»? Ілюстрації: піктограми мережних додатків хмарного сервісу. Список
хмарних додатків.
Слайд
6.
Заголовок: Як
створити персональну базу знань за
допомогою хмарного сервісу? Ілюстрації: скріншоти зразків учнівських блогів.
Слайд
7.
Заголовок: Що означає термін
«навігація в базі знань»? Ілюстрації: скріншот змісту персональної бази знань
користувача.
Слайд
8.
Заголовок(з анімацією): Для чого потрібна «адресна книга» в хмарному сервісі користувача? Ілюстрації: скріншот адресної книги з її вмістом.
Слайд
9. Заголовок: Як можна використати месенджер в колективній роботі над проектом? Ілюстрації: скріншот
викорастання месенджерів в Інтернеті.
Слайд
10.
Заголовок: Якими способами здійснити обмін відео-файлами
під час роботи над колективним проектом?
Ілюстрації: скріншот змісту персонального YouTube-каналу
Слайд
11.
Заголовок: Як використати відео-канал в YouTube для персонального навчання? Ілюстрації: фото навчальних відео-об’єктів на персональній сторінці в YouTube.
Слайд
12.
Заголовок: Як
використати безкоштовні освітні послуги навчального ресурсу Прометеус для поглибленого вивчення предметів?
Ілюстрації:
скріншот сторінки, на якій відображено онлайн курси на веб-сторінці.
Слайд
13.
Заголовок(з анімацією):
Як розв’язати в мережі складну математичну задачу чи
рівняння? Ілюстрації: скріншот
сторінки математ. процесора Wolfram Alfa в Інтернеті з графіком будь-якого рівняння.
Немає коментарів:
Дописати коментар